Στην Αθήνα ακόμα παλεύουμε να βγάλουμε ηλεκτρονικά εισιτήρια για να χρησιμοποιήσουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ζώντας ένα σιωπηλό και πολύμηνο τεχνολογικό και διαχειριστικό φιάσκο, μετρώντας παράλληλα και χαμένες ευκαιρίες, στο Βερολίνο πάλι το έχουν ρίξει στις καμπάνιες.
Η Adidas συνεργάστηκε με τον τοπικό συγκοινωνιακό φορέα, την BVG, και σχεδίασε ένα ζευγάρι παπούτσια που διατέθηκαν σε μόλις 500 άτομα και έχουν στόχο να ενθαρρύνουν τη χρήση των αστικών συγκοινωνιών. Στις γλώσσες των παπουτσιών έχει τοποθετηθεί ένα chip το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο από ένα ετήσιο ειστήριο για όλα τα συγκοινωνιακά μέσα της γερμανικής πρωτεύουσας. Υπό κανονικές συνθήκες το ετήσιο εισιτήριο του Βερολίνου κοστίζει 730 ευρώ (!), αλλά οι κάτοχοι των παπουτσιών το αποκτούν στην προνομιακότατη τιμή των 180 ευρώ.
Φυσικά, για να κάνεις χρήση του εισιτηρίου πρέπει να φοράς τα παπούτσια ή, έστω, να τα έχεις στην τσάντα σου. Επίσης, και επειδή η σκέψη για... λαμογιές δεν είναι προνόμιο του ευρωπαϊκού νότου όπως ίσως θα ήθελαν κάποια βορειοευρωπαϊκά στερεότυπα, για να μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το μειωμένο εισιτήριο θα πρέπει να κουβαλά ή να φοράει και τα δύο παπούτσια. Αυτά συμβαίνουν στο Βερολίνο, εμείς εδώ ακόμα προσπαθούμε να τα βγάλουμε πέρα με τις ουρές.
Σχόλια