Και ενώ η Amazon ανεβαίνει σε δυσθεώρητα ακόμα και για την ίδια ύψη ο μεγάλος της ανταγωνιστής στη λιανική, η Walmart ετοιμάζει την αντεπίθεσή της ζητώντας από τους προμηθευτές της να της δώσουν περισσότερα προϊόντα που να τιμώνται από 10 δολάρια και πάνω, σε μια ελπίδα να καταφέρει να κάνει κερδοφόρο το ηλεκτρονικό της κομμάτι.
Όπως διαβάζουμε, τα προϊόντα στα οποία έχει εστιάσει το ενδιαφέρον του ο γίγαντας της αμερικανικής αγοράς λιανικής καλύπτουν μια μεγάλη γκάμα που περιλαμβάνει είδη παντοπωλείου όπως τρόφιμα με μεγάλη διάρκεια ζωής και είδη ατομικής περιποίησης αλλά και γενικότερα εμπορεύματα όπως παιχνίδια και έπιπλα. Το σκεπτικό της εταιρείας είναι ότι έχοντας περισσότερα προϊόντα με υψηλότερη τιμή έχει μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, και άρα μπορεί να φέρει καλύτερα κέρδη στο τέλος του χρόνου –όπως συχνά συμβαίνει, το πρόβλημα είναι η εξισορρόπηση των χαμηλών τιμών με το κόστος μεταφοράς των προϊόντων οπότε τα ακριβότερα προϊόντα ίσως είναι μια λύση.
Σχόλια