Η Unilever είναι γνωστή (μην πούμε γνωστότατη) σε όλο τον κόσμο και στη χώρα μας για μια ευρεία γκάμα καταναλωτικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων απορρυπαντικών, καλλυντικών, ειδών διατροφής, γενικά έχει ένα πλουσιότατο χαρτοφυλάκιο όπως ίσως θα δεις με μια επίσκεψη στο site της.
Η εταιρεία δαπανά κάθε χρόνο περίπου 7.7 δισ. δολάρια για τη διαφήμιση των προϊόντων της, είναι αυτό που λέμε ένας εξαιρετικός πελάτης για κάθε μέσο και πλατφόρμα “εκεί έξω” και “εδώ μέσα”, αν θέλεις να μιλάμε για εντός και εκτός διαδικτύου. Με τη δύναμη του προϋπολογισμού της, λοιπόν, προειδοποίησε τα ψηφιακά θηρία όπως το Facebook και το Google ότι δεν θα ξαναδούν το χρώμα του χρήματός της αν δεν διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις της δεν προβάλονται σε ακατάλληλα μέρη.
Ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Unilever, ο Κιθ Γουίντ, το έθεσε απλά. “Η Unilever δεν θα επενδύει σε πλατφόρμες ή περιβάλλοντα που δεν προστατεύουν τα παιδιά μας ή δημιουργούν διαιρέσεις στην κοινωνία και προωθούν μίσος και βία. Θα δώσουμε προτεραιότητα στις επενδύσεις σε υπεύθυνες πλατφόρμες που έχουν δεσμευτεί να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία”. Πρόσθεσε επίσης ότι η Unilever δεν θα ανέχεταει πλέον μια ψηφιακή αλυσίδα που “κάποιες φορές είναι λίγο καλύτερη από έναν βάλτο, όσον αφορά τη διαφάνεια”.
Βαριές κουβέντες λες Κιθ. Επίσης, βρίσκουμε ενδιαφέρουσα τη χρήση του ρήματος "επενδύω" και αν δεν μας πιστεύεις, η εταιρεία έχει σχετική ανακοίνωση που εξηγεί τις θέσεις της.
Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για το πρόβλημα των πλαστών ειδήσεων και τις ρωσικές παρεμβάσεις στις αμερικανικές εκλογές, πρόσθεσε. Ο Γουντ δεν είναι ο μόνος που απευθύνει (κόμψες ή άκομψες, αδιάφορο αυτή τη στιγμή) προειδοποιήσεις προς την online κοινότητα και τους κολοσσούς της. Η ανταγωνίστρια Procter&Gamble εκτός από προβληματισμό και προειδοποιήσεις “έκοψε” πέρυσι 100 εκατ. δολάρια από τον προϋπολογισμό της για την ψηφιακή διαφήμιση χωρίς να επηρεαστούν οι πωλήσεις της.
Σίγουρα υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της ψηφιακής Δανιμαρκίας και δεν περιμέναμε την Unilever να το διαπιστώσει. Αλλά το μέγεθος της εταιρείας είναι ίσως πιο σημαντικό για τις μεγάλες ψηφιακές εταιρείες προκειμένου να σκύψουν με μεγαλύτερη όρεξη (και ειλικρίνεια;) στο πρόβλημα.
Σχόλια