Πέντε δολάρια αυξημένο είναι πλέον η μηνιαία συνδρομή του YouTube TV, καθώς η πλατφόρμα προχωράει στον εμπλουτισμό του τηλεοπτικού της μπουκέτο μέσα στις επόμενες ημέρες. Όπως έγινε γνωστό, το νέο πάγιο διαμορφώνεται στα 40 δολάρια, από 35 που ήταν μέχρι σήμερα, με τα νέα κανάλια που μπαίνουν στην πλατφόρμα να περιλαμβάνουν τα TNT, CNN, TBS, καθώς επίσης και τα αθλητικά MLB Network και NBA TV.
Όπως φανερώνουν οι δηλώσεις των στελεχών της πλατφόρμας σε διεθνή μέσα ως μεγάλο ατού της αναδεικνύεται το αθλητικό της πρόγραμμα (το οποίο ενισχύεται περαιτέρω), όχι μόνο σε επίπεδο τηλεθέασης αλλά και εσόδων (άλλωστε το ένα φέρνει το άλλο). Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το 96% των διαφημίσεων που έχει σερβίρει μέχρι στιγμής η πλατφόρμα προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια αθλητικού προγράμματος.
Συνολικά πλέον το YouTube TV περιλαμβάνει κοντά στα 60 κανάλια, από τα 50 που πρόσφερε στο λανσάρισμά του πριν από περίπου ένα χρόνο.
Σχόλια