Έχουμε δει πολλές φορές στο Facebook να διακινούνται σελίδες με “προσφορές” από μεγάλα σουπερμάρκετ και αεροπορικές εταιρείες, που στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτε άλλο παρά προσπάθειες εξαπάτησης των χρηστών για συλλογή προσωπικών δεδομένων ή εγγραφή (των χρηστών, εννοείται) σε mobile υπηρεσίες υψηλής χρέωσης. Κατά καιρούς έχουν κυκλοφορήσει “προσφορές” που υποτίθεται πως προέρχονται από την αεροπορική Aegean ή τα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης που παραμένουν σχεδόν… πεισματικά offline. Ειδικά για τα δεύτερα οι προσπάθειες απάτης είναι τόσες που κατά καιρούς στα καταστήματα της αλυσίδας αναρτώνται ανακοινώσεις που ενημερώνουν τους πελάτες πως δεν υπάρχει σε εξέλιξη καμία online καμπάνια για κανένα εκπτωτικό κουπόνι ή παρόμοια προσφορά.
Μετά το Facebook οι επιτήδιοι αποφάσισαν να κινηθούν και εκτός των κοινωνικών δικτύων και έτσι χθες, σε πολλά ελληνικά sites που προβάλουν διαφημίσεις από τη σχετική πλατφόρμα της Google εμφανίστηκαν “κουπόνια” της Σκλαβενίτης με αφορμή τα 100 χρόνια της εταιρείας.
Αν είδατε τις “προσφορές” και τις αγνοήσατε καλά κάνετε. Το site της εταιρείας είναι υπό κατασκευή και η κοινή λογική λέει πως όποιος διανέμει εκπτωτικά κουπόνια θα επιχειρήσει με κάποιον τρόπο να σε φέρει προς το site του, ώστε να ελέγχει καλύτερα την όλη διαδικασία. Φυσικά, μια εταιρεία που δεν έχει online παρουσία είναι λίγο δύσκολο να “τρέξει” online καμπάνια, πώς να το πούμε, είναι λίγο αντιφατικό. Για να μην πούμε πως σύμφωνα με το σχετικό λήμμα της Wikipedia, η εταιρεία Σκλαβενίτης ιδρύθηκε το 1954, άρα είναι μόλις… 64 ετών.
Σχόλια