Σε μια πολυετή συνεργασία με την ποδοσφαιρική ομάδα Manchester City προχωράει το Tinder, η dating εφαρμογή με τα δεκάδες εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Την συμφωνία ανακοίνωσαν και οι δύο πλευρές, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνεται το ακριβές χρηματικό ποσό, με τα αγγλικά Μέσα Ενημέρωσης να κάνουν λόγο ότι θα φέρει στα ταμεία του ποδοσφαιρικού κλαμπ αρκετά εκατομμύρια λίρες, με το λογότυπο της εφαρμογής να εμφανίζεται τα επόμενα χρόνια στο μανίκι της φανέλας τόσο της ανδρικής όσο και της γυναικείας ποδοσφαιρικής ομάδας.
Όπως μάλιστα αποκαλύπτουν τα ίδια μέσα το Tinder είχε δείξει αντίστοιχο ενδιαφέρον τους προηγούμενους μήνες για την άλλη ομάδα του Μάντσεστερ, τη United, όμως οι συζητήσεις μεταξύ τους πάγωσαν πάγωσαν, με αποτέλεσμα το λογότυπο της dating εφαρμογής να βρει πλέον «στέγη» στη φανέλα της City.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ανακοίνωση της συμφωνίας έρχεται λίγες ημέρες πριν το τοπικό ντέρμπι του Μάντσεστερ, στο οποίο αν επικρατήσει η City, θα κατακτήσει και μαθηματικά το φετινό πρωτάθλημα της Premier League. Γιορτάζοντας τη συμφωνία (και ίσως θέλοντας να πικάρει τη Manchester United για τη μη ολοκλήρωση της μεταξύ τους συμφωνίας) το Tinder άλλαξε τα χρώματα του λογοτύπου του σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να ταιριάζει με εκείνα της Manchester City.
Σχόλια