Δουλειά για τις επόμενες εβδομάδες έδωσαν στους συντάκτες της αγοράς τεχνολογίας τα ζητήματα που έφερε στην επιφάνεια η κατάθεση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ στην αμερικανική βουλή (παρεμπιπτόντως, η “Washington Post” δημοσιεύει το πλήρες κείμενό της εδώ).
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα είναι αυτό της πιθανής έλευσης ενός “Facebook Prime” στο οποίο οι χρήστες θα πληρώνουν ώστε να έχουν μια... εμπειρία απελευθερωμένη από τις διαφημίσεις και από τις ολέθριες συνέπειές τους (μια υπηρεσία στην οποία δε θα υπάρχουν διαφημίσεις δε θα έχει λόγο να συλλέγει προσωπικά στοιχεία των χρηστών –μάλλον...) Αν και αρκετά γράφτηκαν για το θέμα καθώς η θέση του επικεφαλής του Μεγάλου Μπλε Δικτύου άφησε περιθώριο για μια τέτοια μελλοντική αλλαγή, η ανάλυση του Τζος Κονστάιν στο “Techcrunch” λαμβάνει υπόψη τις περισσότερες παραμέτρους και εξετάζει το θέμα από αρκετές διαφορετικές πλευρές, μη εξαιρουμένης και αυτής των χρηστών που θα προτιμήσουν τις διαφημίσεις ακόμα και από μια μηνιαία συνδρομή 7 δολαρίων.
Σχόλια