Κάθε αγορά έχει τις ιδιομορφίες της και όταν είσαι η Amazon, φροντίζεις να έχεις τα αυτιά σου τεντωμένα ώστε να τις καλύπτεις αναλόγως. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters που επικαλείται τον Αμίτ Αγκαρβάλ, επικεφαλής της εταιρείας από το Σιάτλ στην Ινδία, τα μπεστ σέλερ του μεγαλύτερου καταστήματος του κόσμου στην τοπική αγορά είναι είδη παντοπωλείου καθώς και είδη ατομικής υγιεινής (κρέμες, σαπούνια κ.λπ.) και προϊόντα καθαρισμού. Ο κ. Αγκαρβάλ απέφυγε να γίνει συγκεκριμένος ως προς το λανσάρισμα του AmazonFresh όμως τόνισε με απόλυτη βεβαιότητα ότι το μέλλον της εταιρείας στην Ινδία βρίσκεται σε αυτόν τον τομέα και ότι η Amazon θα μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες ακόμα και σε νωπά τρόφιμα εντός δύο ωρών –προς το παρόν η εταιρεία προσφέρει τόσο γρήγορη διανομή σε τέσσερις πόλεις της χώρας μέσω της υπηρεσίας Pantry που υποστηρίζεται και από τοπικούς προμηθευτές. Το μέγεθος και οι γεωγραφικές ιδιαιτερότητες της Ινδίας κάνουν την πρόβλεψη... ενδιαφέρουσα.
Σχόλια