Την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Σερβίας ανακοίνωσε η MLS, μία πρώτη κίνηση επέκτασης για την εταιρεία στην ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής. Η είσοδος της ελληνικής εταιρείας στη σερβική αγορά δεν αφορά μόνο τα smartphones και τα tablets αλλά και τα προϊόντα λογισμικού που έχει αναπτύξει. Συγκεκριμένα, η MLS ανέπτυξε τη MAIC στη Σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy όσο και στις φορητές συσκευές της, προσφέροντας έτσι στους κατοίκους της γειτονικής χώρας την ευκαιρία να μιλούν στα κινητά τους τηλέφωνα στην γλώσσα τους είτε για να κάνουν κλήση, είτε για να στείλουν μήνυμα, να αναζητήσουν τραγούδια στο Youtube ή να κάνουν αναζήτηση στο Internet φωνητικά.
Η επέκταση της MLS στη Σερβία ξεκινάει με συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της χώρας, την εταιρεία REFOT B D.o.o αλλά και με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, Vip Mobile Serbia, που κατέχει μερίδιο αγοράς 23% και 1.8 εκ. συνδρομητές. Επιπλέον, σε συνεργασία με το διανομέα, έκλεισε συμφωνίες με σημαντικές αλυσίδες λιανικής (WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta, Comtrade Shop και Tehnomedia), ενώ προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., την μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.
Σχόλια