Παρά το γεγονός ότι οι online αγορές προβλημάτιζαν και εξακολουθούν να προβληματίζουν την πλειοψηφία των χρηστών του Internet, οι online shoppers έχουν τετραπλασσιαστεί μέσα στην τελευταία 5ετία και αποτελούν σήμερα το 13% του ελληνικού πληθυσμού (ή το 23% των χρηστών Internet), όπως αποδεικνύει έρευνα της Focus Bari, τα συμπεράσματα της οποίας παρουσίασε η κα Ξένια Κούρτογλου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, στο «e-business forum», το συνέδριο για το Internet και το ηλεκτρονικό εμπόριο που συνδιοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών, της ΕΕΔΕ και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η κα Κούρτογλου, κατά μέσο όρο οι online shoppers κάνουν 5 διαφορετικές αγορές σε επίπεδο εξαμήνου, ενώ είναι εντυπωσιακός ο ρυθμός με τον οποίο φαίνεται να αυξάνεται το ποσό που δαπανείται στις online αγορές, αγγίζοντας το 65%.
Όσον αφορά τις εντυπώσεις των χρηστών, οι αγορές μέσω Internet θεωρούνται για τους περισσότερους εξοικονόμηση χρημάτων αλλά και μια ευχάριστη διαδικασία που απολαμβάνουν. Τέλος, το ιδανικό site για online αγορές, ορίζεται από τους ενδιαφερόμενους κατά κύριο λόγο από τις τιμές και στη συνέχεια από την ασφάλεια των συναλλαγών που προσφέρει.
Σχόλια