Όταν το όνομά σου, φιγουράρει στην πρώτη γραμμή ρεπορτάζ του CNN που καταγράφει ότι οι διαφημίσεις σου, μαζί με άλλων 300 μεγάλων εταιρειών και φορέων, εμφανίζονται σε κανάλια του YouTube με περιεχόμενο ρατσιστικό, εξτρεμιστικό ή που προπαγανδίζει απολυταρχικά καθεστώτα, η πρώτη σου κίνηση είναι να τις κατεβάσεις από την πλατφόρμα.
Ο λόγος εν προκειμένω για τη Cisco η οποία, σύμφωνα με το Reuters δήλωσε μέσω του επίσημου μπλογκ της ότι αποσύρει όλο της το διαφημιστικό περιεχόμενο από το YouTube –πλέον το σχετικό ποστ έχει κατέβει όμως έχει αντικατασταθεί από ένα άλλο που επισημαίνει την εγρήγορση και την επαγρύπνηση της εταιρείας προκειμένου το όνομά της να μη συνδεθεί με Μέσα και φορείς που δε συμμερίζονται τις αξίες της. Αξίζει δε να θυμηθούμε ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο ηθικό: κάθε φορά που οι διαφημίσεις της Cisco (και της κάθε Cisco) εμφανίζονται σε κάποιο κανάλι, η εταιρεία έμμεσα χρηματοδοτεί τους δημιουργούς του!
Σχόλια