Το νέο ευρωπαϊκό κέντρο προϊοντικής υποστήριξης της Canon έχει ελληνικό χρώμα, καθώς η γνωστή ιαπωνική εταιρεία επέλεξε τη χώρα μας και συγκεκριμένα την Αθήνα ως έδρα του. Το κέντρο, που διαχειρίζεται από την εταιρεία Teleperformance, απασχολεί περίπου 400 μέλη προσωπικού, εξυπηρετώντας πελάτες σε 22 ευρωπαϊκές χώρες σε 18 γλώσσες. Καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της Canon, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές ανάγκες και παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη προϊόντων.
Είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα φιλοξενεί αυτού του είδους τις υπηρεσίες για την Canon και σίγουρα αποτελεί μια κίνηση, μία επένδυση που δείχνει τη βούληση της εταιρείας να ενισχύσει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας. Ταυτόχρονα, όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση «υπογραμμίζει τη στρατηγική επένδυση της εταιρείας στους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, το υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης και τον επαγγελματισμό, ενώ εξορθολογίζει τις λειτουργίες υποστήριξής της».
Το νέο κέντρο υποστήριξης αναμένεται να καλύψει περίπου 1,2 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις και 500.000 συνομιλίες μέσω e-mail ετησίως, σχετικά με ερωτήματα από επαγγελματίες πελάτες και περίπου 650.000 κλήσεις και 200.000 συνομιλίες μέσω e-mail για καταναλωτικά προϊόντα.
Σχόλια