Μπορεί η έκθεση του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών στις ΗΠΑ για το θανατηφόρο δυστύχημα στους δρόμους της Καλιφόρνια την 23η Μαρτίου να δείχνει ότι ο οδηγός είχε δεχθεί δύο οπτικές ειδοποιήσεις και μία ηχητική για να ξανατοποθετήσει τα χέρια του στο τιμόνι, πριν το τρακάρισμα, όμως η έκθεση μάλλον δεν πείθει την πολύ ισχυρή στις ΗΠΑ, Ένωση Καταναλωτών, η οποία ρίχνει ευθέως τις ευθύνες στην αμερικάνικη εταιρεία. Άλλωστε αυτές οι ειδοποιήσεις του αυτοκινήτου έγιναν 15 λεπτά πριν το δυστύχημα.
Όπως διαβάζουμε στο Reuters, ο διευθυντής του αρμόδιου τομέα της Ένωσης, David Friedman, σε δηλώσεις του στο Συμβούλιο σημείωσε ότι “ο χρόνος που έγιναν οι ειδοποιήσεις προς τον οδηγό δείχνουν ότι η Tesla πρέπει άμεσα να ανταποκριθεί στις ανησυχίες που έχουν εκφραστεί σχετικά με το σύστημα υποστήριξης του οδηγού».
«Η έκθεση δείχνει ότι το σύστημα της Tesla δεν είναι αξιόπιστο στις συνήθεις οδικές καταστάσεις και δεν καταφέρνει να ενεργοποιήσει τον οδηγό το χρόνο που χρειάζεται» πρόσθεσε. Το πόρισμα της έκθεσης ανέφερε ότι μετά τις ειδοποιήσεις ο οδηγός επανέφερε τα χέρια του στο τιμόνι, ωστόσο στο τελευταίο λεπτό πριν το δυστύχημα τα χέρια του οδηγού ήταν στο τιμόνι μόνο για 34 δευτερόλεπτα από τα 60. Μάλιστα, στα τελευταία έξι δευτερόλεπτα δεν είχαν πιάσει καθόλου το τιμόνι, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο επιτάχυνε από τα 99 χλμ/ώρα στα 114 χλμ/ώρα στα τελευταία τρία δευτερόλεπτα. Σημείο στο οποίο ο οδηγός δεν δέχθηκε καμία ειδοποίηση.
Σχόλια