Κύριο χαρακτηριστικό της νέας Vodafone TV είναι η έλλειψη κάθε είδους περιορισμούς δικτύων, τόσο σταθερής όσο και κινητής τηλεφωνίας. Πελάτης της νέας τηλεοπτικής πλατφόρμας μπορεί να είναι όποιος το επιθυμεί, ακόμα και σε επίπεδο σταθερής σύνδεσης, καθώς για την εγκατάσταση του set top box δεν είναι απαραίτητη η σταθερή γραμμή Vodafone. Ταυτόχρονα, ο συνδρομητής της νέας πλατφόρμας μπορεί να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενό του από οποιαδήποτε φορητή συσκευή, Android και iOS, και ανεξαρτήτως του δικτύου που εξυπηρετείται, κινητής ή WiFi, να απολαμβάνει ό,τι θέλει, όποτε θέλει, όπου κι αν βρίσκεται.
Περιεχόμενο και λειτουργίες
Η νέα Vodafone TV προσφέρει πρόσβαση σε ένα μεγάλο on demand κατάλογο ταινιών (περισσότερες από 4.000, όπως αναφέρθηκε), αθλητικό περιεχόμενο Novasports, 62 θεματικά κανάλια (όπως National Geographic, Discovery, Ε! Εntertainment, Food Network, FOX, FOXlife, Disney, Nickelodeon, κ.α.), εντάσσοντας επιπλέον ως νέες προσθήκες την ταινιοθήκη pameOdeon, τις on demand υπηρεσίες NAT GEO + και ΝICK +, και συνεχίζοντας την αποκλειστική διάθεση των Fox+ και Ant1 Next.
Ωστόσο η μεγαλύτερη έμφαση θα λέγαμε έχει δοθεί στις δυνατότητες που παρέχονται στο χρήστη να απολαμβάνει αυτό το περιεχόμενο. Έτσι έχει στη διάθεσή του λειτουργίες, όπως η ταυτόχρονη πρόσβαση σε έως δύο συσκευές, η δυνατότητα να απολαύσει περιεχόμενο που έχει προβληθεί έως και 7 ημέρες πριν ή το πάγωμα προγράμματος (ακόμα και γραμμικού καναλιού) και η επανεκκίνησή του, δυνατότητα offline παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου, αυτόματη μετάβαση στο επόμενο επεισόδιο μίας σειράς. Επιπλέον, κάθε συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί 1 (κεντρικό) συν 4 επιπλέον προφίλ, που μπορούν να αντιστοιχούν στα μέλη της οικογένειας, λαμβάνοντας προσωποποιημένες προτάσεις για περιεχόμενο που μπορεί να τον αφορά.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η δυνατότητα download περιεχομένου, όχι όμως στο σκληρό δίσκο του set top box, όπως έχουμε δει σε άλλες προτάσεις, αλλά στο cloud, με αποτέλεσμα ο συνδρομητής να έχει την ευχέρεια να απολαύσει μετά αυτό το περιεχόμενο από οποιαδήποτε συσκευή επιθυμεί. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο συνολικός χρόνος εγγραφής τηλεοπτικού περιεχομένου φθάνει τις 100 ώρες για διάστημα 90 ημερών.
Σε ότι αφορά τον κατάλογο των on demand ταινιών, οι άνθρωποι της Vodafone σημείωσαν ότι το κόστος ενοικίασης είναι έως και 40% πιο φθηνά σε σχέση με τις υπόλοιπες πλατφόρμες της αγοράς. Αυτό είναι αποτέλεσμα των συνεργασιών του Ομίλου Vodafone, που λόγω του μεγέθους του έχει την ευχέρεια να επιτυγχάνει καλύτερες τιμές στις συμφωνίες τους με τους παραγωγούς περιεχομένου. Άλλωστε, η νέα Vodafone TV είναι μια παγκόσμια πλατφόρμα που υλοποιήθηκε από τον αγγλικό Όμιλο και η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα που λανσάρεται, μετά την Πορτογαλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Το νέο Vodafone TV διατίθεται είτε στα συνδυαστικά πακέτα Vodafone Home triple play (Tηλεφωνία, Internet, TV), είτε ξεχωριστά ως αυτοτελή υπηρεσία, ανεξαρτήτως παρόχου, ενώ συνδυάζεται επίσης με όλα τα πακέτα Vodafone Video Pass.
Το νέο Vodafone TV διατίθεται σε τρία πακέτα:
- Το Vodafone TV Family από €11,90/μήνα
- To Vodafone TV Entertainment pack + Sports από €19,40/μήνα
- Το Vodafone TV Full από €21,90 ευρώ/μήνα
καθώς και σε ειδική προσφορά για φοιτητές: Vodafone TV Entertainment pack μόνο με €9,40/μήνα.
Σε όλες τις παραπάνω τιμές περιλαμβάνονται ο αποκωδικοποιητής και οι φόροι.
Χάρης Μπρουμίδης: μπορούμε πολύ γρήγορα να φθάσουμε στο 1,5 εκατομμύριο συνδρομητές τηλεόρασης στην Ελλάδα
Ως μια αγορά με αρκετές προοπτικές περαιτέρω διείσδυσης στην Ελλάδα χαρακτήρισε ο επικεφαλής της Vodafone Ελλάδας τη συνδρομητική τηλεόραση. Όπως πρόσθεσε, η ελληνική αγορά μπορεί πολύ γρήγορα να φθάσει στο 1,5 εκατομμύριο συνδρομητές (σε επίπεδο νοικοκυριών) από τα 1,1 που εκτιμάται ότι βρίσκεται σήμερα. Άλλωστε, ποσοστιαία η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα φθάνει τα επίπεδα του 26%, με τον μέσο όρο της δυτικής Ευρώπης να είναι στο 57%, ενώ στην Πορτογαλία (χώρα με αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με τη δική μας) η διείσδυση είναι στο 87%!. «Υπάρχει πολύς χώρος για να μεγαλώσει αυτή η αγορά, κυρίως ξεκλειδώνοντας τη χρήση και τις περιστάσεις χρήσης - και αυτό θα γίνει πολύ καλά με τις δυνατότητες που δίνει η πλατφόρμα του Vodafone TV» ανέφερε ο επικεφαλής της Vodafone.
Σε ότι αφορά το ενδεχόμενο συνεργασιών με πλατφόρμες, όπως το Netflix ή το Hulu, και την παροχή του περιεχομένου τους μέσω του Vodafone TV, ο κ. Μπρουμίδης σημείωσε ότι τέτοιες συνεργασίες πραγματοποιούνται σε επίπεδο Ομίλου.
Απαντώντας σε ερώτησή μας ο κ. Μπρουμίδης επανέλαβε ότι είναι θετικά προσκείμενος στο ενδεχόμενο συνεργασιών (αντίστοιχων με αυτή για τα αθλητικά κανάλια Novasports), θέληση που έχει εκφράσει επανειλημμένως στο παρελθόν, θεωρώντας ότι υπάρχει χώρος για αμοιβαία επωφελείς συμφωνίες, ωστόσο έσπευσε να προσθέσει ότι δεν υπάρχει κάποια νέα εξέλιξη στο πεδίο αυτό.
Σχόλια