Πίσω ακόμη και στο Facebook

Πίσω ακόμη και στο Facebook

Χαμηλότερα σε σχέση με τους ευρωπαϊκούς μέσους όρους είναι τα ποσοστά των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου που δημοσιεύουν μηνύματα σε chat sites, blogs αλλά και υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Τwitter. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν στη δημοσιότητα αναφορικά με τη διείσδυση και τη χρήση του Διαδικτύου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αφορούν το α’ τρίμηνο του 2010.

Συγκεκριμένα, το ποσοστό των Ελλήνων χρηστών που κάνουν chat ή γράφουν στο Facebook ανέρχεται σε 72% στις ηλικίες 16-24 ετών όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι στο 80%, στις ηλικίες 25-54 ετών είναι στο 40% και βρίσκεται πολύ κοντά στο ευρωπαϊκό 42%, ενώ στις μεγαλύτερες ηλικίες πέφτει στο 18% που είναι και ο ευρωπαϊκός μέσος όρος. Είναι ενδιαφέρον σε κάθε περίπτωση ότι η Ελλάδα έχει αρκετά υψηλά ποσοστά στις μεγαλύτερες ηλικίες, όταν πολλοί πιστεύουν ότι όλοι οι νεαροί Έλληνες και Ελληνίδες δεν κάνουν τίποτα άλλο από να ποστάρουν μηνύματα στο Facebook και άλλες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.

Στην Ελλάδα, το ποσοστό διείσδυσης του Διαδικτύου στα νοικοκυριά διπλασιάστηκε μεν από το 2006 και έφθασε το 2010 στο 46% (από 23%) με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο να είναι πάντως στο 70%. Ευρυζωνική σύνδεση έχει το 41% των ελληνικών νοικοκυριών έναντι 61% που είναι στην ΕΕ.
Το email χρησιμοποιείται από το 75% των Ελλήνων ηλικίας 15-24 ετών, το 73% των 25-54 ετών και το 62% των μεγαλύτερων σε ηλικίας συμπολιτών μας, όταν τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά νούμερα είναι 91%, 89% και 86%.

Πίσω είμαστε και στη χρήση του Internet για τηλεφωνικές κλήσεις. Στις μικρές ηλικίες, το 32% κάνει χρήση τέτοιου είδους υπηρεσιών (35% ο ευρωπαϊκός μ.ο.), στις μεσαίες είναι στο 18% (έναντι 26%) και πέφτει στο 13% στις μεγάλες (έναντι 20%).

CHAT,FACEBOOK,TWITTER,SOCIAL MEDIA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home