Από τη μία ημέρα στη μία ώρα μειώνει το χρόνο μέτρησης των επιδόσεών της στην εξυπηρέτηση πελατών, μέσα από τα εξουσιοδοτημένα σημεία επισκευής, η Huawei, με στόχο να ανταποκριθεί ακόμα καλύτερα στις ανάγκες After Sales των Ελλήνων πελατών της.
Το νέο στοίχημα (με τον εαυτό της) που βάζει το ελληνικό γραφείο είναι αποτέλεσμα των πολύ υψηλών επιδόσεων που παρουσιάζει η εταιρεία στον τομέα της εξυπηρέτησης, που όπως τόνισαν στελέχη της σε συνάντηση με δημοσιογράφους, την ωθούν να επενδύσει περαιτέρω στο συγκεκριμένο πεδίο. Επένδυση, η οποία περνάει τόσο από την αύξηση των αποκλειστικών σημείων επισκευής όσο και από τον εμπλουτισμό των υπηρεσιών.
Ειδικότερα, η Huawei προχώρησε στη δημιουργία νέων δικών της σημείων επισκευής σε Πάτρα, Αγρίνιο, και προσεχώς στην Θεσσαλονίκη, με στόχο να ανταποκρίνεται ακόμα πιο άμεσα στις ανάγκες των καταναλωτών. Επιπρόσθετα, στις υπηρεσίες της η εταιρεία πρόσθεσε την online διάγνωση μέσω τηλεφωνικού κέντρου ή την υπηρεσία Pick Up & Return, η οποία επιτρέπει δωρεάν παραλαβή της συσκευής από το χώρο του πελάτη και επιστροφή της σε αυτόν μονάχα με ένα τηλεφώνημα και εντελώς δωρεάν για όσες συσκευές είναι εντός εγγύησης (η υπηρεσία ισχύει για την πλειονότητα των μοντέλων – οι όροι και οι προϋποθέσεις υπάρχουν στο επίσημο site της εταιρείας).
Όπως σημείωσαν τα στελέχη της, το ποσοστό των περιστατικών των καταναλωτών που αντιμετωπίζονται σε μία μόλις ημέρα έχει φθάσει πλέον το 93% (τέλος Μαρτίου 2019), παρουσιάζοντας μια εντυπωσιακή βελτίωση σε σχέση με 2018, 11 ποσοστιαίων μονάδων. «Με αφετηρία την αυθημερόν επισκευή των κινητών τηλεφώνων, η Huawei περιορίζει πλέον τον χρόνο επισκευής, στην πλειοψηφία των συσκευών που φέρνουν οι καταναλωτές στα εξουσιοδοτημένα σημεία, στη μία ώρα» πρόσθεσαν. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασαν, ήδη το 79% των περιπτώσεων επισκευής αντιμετωπίζονται σε μία ώρα.
Νέο Πρόγραμμα Trade in 4 All
Η Huawei προχωράει και στη δημιουργία προγράμματος ανταλλαγής συσκευών, κάνοντας έτσι πιο εύκολη την απόκτηση των smartphones της. Ειδικότερα, το πρόγραμμα Trade in 4 All υλοποιείται από το Huawei Exclusive Service Center στην Αθήνα, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυναότητα να δώσουν πίσω την παλιά τους συσκευή, αγοράζοντας μια καινούρια της Huawei, πληρώνοντας μόνο τη διαφορά. Το πρόγραμμα θα πραγματοποιείται μόνο από το συγκεκριμένο σημείο στην Οδό Μιχαλακοπούλου 178, από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα και οι συσκευές που θα γίνονται δεκτές αφορούν την πλειονότητα των κατασκευαστών. Βασική προϋπόθεση είναι ναι είναι λειτουργική η συσκευή και έπειτα από τον έλεγχο και την εκτίμησή της από τους τεχνικούς οι πελάτες θα λαμβάνουν το αντίστοιχο εκπτωτικό κουπόνι για την συσκευή Huawei που επιθυμούν.
Σχόλια