Μερίδιο αγοράς κοντά στο 30% της ελληνικής αγοράς οθονών κατέχουν τα προϊόντα Philips και AOC, τα οποία βρίσκονται κάτω από την ίδια ομπρέλα του ομίλου TPV.
Όπως ανέφεραν πρόσφατα στελέχη της εταιρείας σε συνάντησή τους με Έλληνες δημοσιογράφους, τα δύο brands έχουν πουλήσει συνολικά 400.000 οθόνες από το 2009 έως το τέλος του 2018 σε Ελλάδα και Κύπρο. Μια επίδοση ιδιαίτερα σημαντική, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 2009, όταν και ξεκίνησε η δραστηριοποίηση της εταιρείας, το μερίδιο αγοράς ήταν μόλις 2%.
Ωστόσο, οι ισχυρές επιδόσεις του Ομίλου δεν περιορίζονται μόνο στην ελληνική αγορά, καθώς την ίδια θέση, την πρώτη, κατέχει και στο σύνολο της Ανατολικής Ευρώπης, ενώ σε ολόκληρη τη Γηραιά Ήπειρο έχει ανέβει στην τρίτη.
Νέες οθόνες Philips και AOC
Στο πλαίσιο της ενημερωτικής συνάντησης, τα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν και τις νέες οθόνες, που διακρίνονται για τα μεγαλύτερα μεγέθη τους και τις καλύτερες επιδόσεις τους σε τομείς, όπως η ταχύτητα και η ευκρίνεια. Μοντέλα που απευθύνονται σε κάθε ανάγκη, από την αύξηση της παραγωγικότητας, μέχρι εκείνα που έχουν ως στόχο την καλύτερη εμπειρία για τους gamers.
Ένα από τα highlights ήταν η εντυπωσιακή Philips 32:9 SuperWide κυρτή LCD οθόνη 499P9H Brilliance, 49 ιντσών, με εντυπωσιακά γραφικά σε έναν πολυτελές μεγάλο format, το οποίο ισοδυναμεί με δύο οθόνες πλήρους μεγέθους.
Για την κοινότητα του gaming η εταιρεία προσφέρει μεταξύ άλλων την εξειδικευμένη σειρά Agon, με δύο μοντέλα ιδανικά, όπως σημείωσαν τα στελέχη της, για competitive gaming με εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό ανανέωσης και χρόνο απόκρισης.
Τέλος, σημαντική θέση στο νέο προϊοντικό portfolio έχουν και οι δύο οθόνες της AOC σχεδιασμένες από το Studio F. A. Porsche, η βραβευμένη U32U1 με Red Dot Design Award, μία 31,5" (80 εκ) premium επαγγελματική οθόνη με 4K ανάλυση και VESA DisplayHDR600, και η Q27T1, μία 27" (68,6 εκ.) QHD οθόνη.
Σχόλια