Μέχρι πριν δύο-τρία χρόνια ίσως αποτελούσε must η συμμετοχή κάποιου (είτε απλού χρήστη είτε μουσικού συγκροτήματος) η συμμετοχή του στο MySpace. Όμως η ραγδαία ανάπτυξη του Facebook και η μαζική μεταφορά χρηστών στο τελευταίο έχουν απομακρύνει τα φώτα της δημοσιότητας στο δημοφιλές κάποτε κοινωνικό δίκτυο. Βέβαια, αυτό είναι σε ένα βαθμό σχετικό, καθώς το MySpace διατηρεί ακόμα και τώρα περίπου 60 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα, με συνεχώς όμως πτωτική πορεία, σε αντίθεση με τα 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες του Facebook, επίσης σε μηνιαία βάση, και με συνεχή ανοδική τάση.
Αυτές οι αλλαγές λογικό είναι να προκαλέσουν τρυγμούς στα θεμέλια του MySpace και να επιβάλλουν την αναδιοργάνωσή του. Το MySpace, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, θα μεταβληθεί σε ένα καθαρό website διασκέδασης, ενώ αναγκάζεται να απολύσει το μισό προσωπικό του (47%), περίπου 500 υπαλλήλους. Από εδώ και στο εξής όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, όπως είχε αναφέρει και εκπρόσωπος της εταιρείας τον περασμένο Νοέμβριο, με το σενάριο ακόμα και της αναζήτησης ενδιαφερόμενου επενδυτή για να πουληθεί να παραμένει ανοικτό.
Σχόλια