15 εκατομμύρια η επένδυση του Πλαισίου στις «λευκές συσκευές»

15 εκατομμύρια η επένδυση του Πλαισίου στις «λευκές συσκευές»

Μια σημαντική επένδυση, της τάξεως των 15 εκατομμυρίων ευρώ μέχρι στιγμής, υλοποίησε η αλυσίδα καταστημάτων Πλαίσιο για την είσοδό της στις λευκές και οικιακές συσκευές. Το ξεκίνημα της διάθεσης αυτής της κατηγορίας συσκευών έχει ήδη γίνει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, όμως στα φυσικά καταστήματα η αρχή γίνεται αυτήν την εβδομάδα από το νέο κατάστημα της αλυσίδας στην Πέτρου Ράλλη (Ρέντη) και ακόμα τέσσερα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Για το Πλαίσιο η επέκταση στις λευκές συσκευές αποτελεί μια φυσιολογική εξέλιξη, ιδιαίτερα με τις έξυπνες λειτουργίες που έχουν ενσωματωθεί πλέον στη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων και την είσοδο της ψηφιακής τεχνολογίας. Όπως σημείωσε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κώστας Γεράρδος σε σημερινή του συνάντηση με δημοσιογράφους, το πλάνο επέκτασης της εταιρείας στις λευκές συσκευές πηγαίνει πίσω πέντε χρόνια, ωστόσο το κατάλληλο timing είναι σήμερα, καθώς και ο καταναλωτής είναι πιο εξοικειωμένος με την έννοια του «έξυπνου σπιτιού» και τις νέες λειτουργίες αυτών των συσκευών. «Έξυπνο σπίτι χωρίς τις λευκές συσκευές δε νοείται και εμείς θέλουμε να είμαστε ο νούμερο ένα προορισμός για το έξυπνο σπίτι» σημείωσε ο κ. Γεράρδος.

Τα φυσικά καταστήματα που θα στηρίξουν την επέκταση στις λευκές συσκευές στο ξεκίνημά τους είναι αυτά στου Ρέντη, τη Δάφνη, τη Μεταμόρφωση, την Αγία Παρασκευή (Αθήνα) και την Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Ενδεικτικά, στο νέο κατάστημα της Νίκαιας ο επισκέπτης μπορεί να βρει περίπου το 1/3 του συνόλου του καταλόγου των λευκών και ηλεκτρικών συσκευών που διατίθενται στο site. Ωστόσο, όπως πρόσθεσαν οι άνθρωποι της αλυσίδας, τα διαθέσιμα προϊόντα στα φυσικά καταστήματα αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% των πωλήσεων. Σε μεταγενέστερο χρόνο η αλυσίδα Πλαίσιο θα προσθέσει και σε άλλα καταστήματα τη νέα κατηγορία προϊόντων, προχωρώντας είτε στη διαρρύθμιση υπάρχοντων χώρων είτε στην αναζήτηση νέων χώρων, όπου κρίνεται απαραίτητο.

Σύμφωνα με τον Γιώργο Γεράρδο, ιδρυτή και πρόεδρο της εταιρείας, η κατηγορία των λευκών συσκευών αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα ένα ετήσιο τζίρο της τάξεως των 550 εκατομμυρίων ευρώ, ωστόσο ο ίδιος απέφυγε να δημοσιοποιήσει που έχει θέσει τον πήχη η αλυσίδα (σε μερίδιο ή τζίρο) για τη συγκεκριμένη προσπάθεια. Όμως, ο Κώστας Γεράρδος πρόσθεσε ότι η προσοχή που έχει δώσει η αλυσίδα στο κομμάτι της εμπειρίας του πελάτη, οι νέες υπηρεσίες αλλά και οι ευνοϊκοί όροι αγοράς (εγγύηση χαμηλότερης τιμής) αποτελούν σημαντικά εχέγγυα, ώστε η εταιρεία να αποκτήσει σημαντικό αποτύπωμα στις συσκευές αυτές.

Ενδεικτικά, η εταιρεία προχώρησε στην εκπαίδευση 173 υπαλλήλων της στις νέες κατηγορίες προϊόντων (περισσότερες από 10.000 εργατοώρες), παρέχει υπηρεσίες σύνδεσης και εγκατάστασης έξυπνων συσκευών, ακόμα και σε «πακέτα έξυπνου σπιτιού», π.χ. πακέτο ασφάλειας, ενώ έχει δημιουργήσει περισσότερα από 500 εκπαιδευτικά video για τη συγκεκριμένη κατηγορία, που είναι διαθέσιμα στο site. Επιπρόσθετα, η εταιρεία προχωράει και στη δημιουργία της δικής της εμπορικής επωνυμίας για τις λευκές και οικιακές συσκευές (Nouvelle και Kendrix) και ήδη διατίθενται 25 συνολικά συσκευές κάτω από τις δύο αυτές ομπρέλες.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μαζί με τις παραπάνω συσκευές το Πλαίσιο προχωρά και στη διάθεση συσκευών Amazon Alexa και Google Home, που ενσωματώνουν τις αντίστοιχες φωνητικές βοηθούς και μπορούν να ενσωματωθούν στις λύσεις «έξυπνου σπιτιού» της αλυσίδας.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home