Αν ξέραμε πως μετά την British Airways θα είχαμε και δεύτερο πρόστιμο “στα καπάκια” που λένε θα είχαμε φροντίσει να το παίξουμε και στο στοίχημα, αλλά δεν το είδαμε, δεν το παίξαμε.
Ως φτωχοί πλην τίμιοι συντάκτες λοιπόν, σας ενημερώνουμε πως μετά από τα 200 και κάτι εκατ. ευρώ που θα πρέπει να πληρώσει η British Airways, σειρά για κατάθεση στο ταμείο μάλλον ετοιμάζεται να πάρει η αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott που για εκείνη τη φοβερή ψηφιακή εισβολή και τη διαρροή δεδομένων 383 εκατ. πελατών μπορεί να πληρώσει πρόστιμο κοντά τα 120 εκατ. ευρώ.
Αν το δεις ψυχρά, είναι κάτω από μισό ευρώ ανά περιστατικό, αλά οι κανόνες του GDPR δεν μετράνε κεφάλια. Αλλωστε υπάρχει και άλλος τρόπος να το υπολογίσεις, από τους 383 εκατ πελάτες οι 30 εκατ. είναι πολίτες της Ε.Ε. άρα η παράβαση μπορεί να κοστολογηθεί -αν το θέλεις τόσο πολύ- στα 4 ευρώ η μία. Αλλά οι κανόνες μετράνε τζίρους.
Σύμφωνα με τη βρετανική αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων η Marriott δεν έκανε τον ενδελεχή έλεγχο που όφειλε να είχε κάνει όταν είχε αγοράσει την Starwood με αποτέλεσμα να χάσκουν οι “τρύπες” τις οποίες αξιοποίησαν οι άγνωστοι χάκερ.
Η Marriott λέει πως θα υπερασπιστεί με πάθος τη θέση της που προφανώς λέει πως δεν έφταιγε η ίδια και, φυσικά, θα εξαντλήσει όλα τα μέσα που έχει στη διάθεσή της.
Η υπόθεση δεν έχει κλείσει και δεν έχει ακόμα επιβληθεί το πρόστιμο, καθώς η Marriott δεν έχει ακόμα ολοκληρώσει την απολογία της. Αλλά κάτι μας λέει πως οι Βρετανοί θα ξανατρίξουν δόντια.
Σχόλια