Άνοιγμα σε έως και 30 εκατομμύρια μικρές αμερικανικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα της για να πουλήσουν τα προϊόντα της έκανε η Alibaba, στο πλαίσιο της προσπάθειας της κινεζικής εταιρείας να χτίσει μια ακόμα πιο ισχυρή παρουσία στην αγορά των ΗΠΑ.
Ο κινεζικός κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου, με τον αστρονομικό ετήσιο τζίρο των 768 δισ. δολαρίων (η αξία των πωλήσεων από την πλατφόρμα της το 2018) υπόσχεται στις αμερικανικές επιχειρήσεις ότι θα τους παρέχει όλα τα απαραίτητα ψηφιακά εργαλεία για να ενταχθούν στο δίκτυό της, ανοίγοντάς τους το παράθυρο για την διεθνή b2b (μεταξύ επιχειρήσεων) αγορά και σε χώρες, όπως η Ινδία, η Βραζιλία και ο Καναδάς αλλά και στην εγχώρια αγορά των ΗΠΑ. Το αντίτιμο για να δημιουργήσουν οι επιχειρήσεις τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα στην πλατφόρμα είναι μια εφάπαξ συνδρομή μέλους, ύψους 2.000 δολαρίων, χωρίς πρόσθετες χρεώσεις ή προμήθειες από τις πωλήσεις, εκτός των δαπανών σε μάρκετινγκ και διαφήμισης.
Μέχρι τώρα η Alibaba επέτρεπε στις αμερικανικές επιχειρήσεις μόνο τη δυνατότητα να αγοράζουν προϊόντα μέσω της πλατφόρμας της. Μάλιστα, όπως διαβάζουμε στο Reuters, εκτιμάται ότι το 1/3 των αγοραστών στην Alibaba προέρχονται από τις ΗΠΑ, ενώ το 95% των πωλητών προέρχεται από την Κίνα.
Η παγκόσμια b2b αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου εκτιμάται από την Επιτροπή Διεθνούς Εμπορίου των ΗΠΑ ότι αγγίζει τα 23,9 τρισεκατομμύρια δολάρια (έναν ίλιγγο με τα νούμερα τον παθαίνεις).
Σχόλια