Έξυπνο Καλάθι Skroutz: σταθερή ανάπτυξη της υπηρεσίας με νέες κατηγορίες προϊόντων

Deasy @ 01.08.2019
Έξυπνο Καλάθι Skroutz: σταθερή ανάπτυξη της υπηρεσίας με νέες κατηγορίες προϊόντων

Σημαντική ανάπτυξη καταγράφει τα δύο τελευταία χρόνια το έξυπνο καλάθι του Skroutz, η υπηρεσία του δημοφιλούς marketplace ηλεκτρονικών αγορών που επιτρέπει στους καταναλωτές να δημιουργήσουν ένα ενιαίο καλάθι αγοράς, απολαμβάνοντας μια πιο ποιοτική εμπειρία αγορών.

Η ανάπτυξη της υπηρεσίας συμπληρώνεται και από τη δυναμική των νέων κατηγοριών στις οποίες παρέχεται, οι οποίες περιλαμβάνουν αξεσουάρ μόδας, βιβλία, παιχνίδια, ρολόγια και παιδική μόδα. Κατηγορίες στις οποίες παρατηρείται ιδιαίτερη άνοδος, εκτός των προϊόντων υγείας, ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης, που ανέκαθεν βρίσκονταν υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Ειδικότερα, τα στοιχεία του Skroutz δείχνουν ότι:

-      από το 2017 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 256.000 παραγγελίες με το Έξυπνο Καλάθι, δημιουργώντας πωλήσεις αξίας 8.000.000 ευρώ στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Περίπου το 70% αυτών των παραγγελιών προέρχεται από επαναλαμβανόμενες παραγγελίες (recurring customers)

-      η μέση αξία του καλαθιού αγοράς (με το Φ.Π.Α.) κυμαίνεται στα 45 ευρώ και περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 5 προϊόντα

-      από το σύνολο των χρηστών που προσθέτουν προϊόντα στο Έξυπνο Καλάθι (Add to Cart) περίπου το 9,5% ολοκληρώνει την αγορά, ποσοστό ιδιαίτερα υψηλό δεδομένου ότι η πληρωμή για τις αγορές με την υπηρεσία γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση κάρτας (πιστωτικής, χρεωστικής ή προ-πληρωμένης)

-      στο διάστημα αυτό η ομάδα του Skroutz έχει διαχειριστεί πάνω από 260.000 παραγγελίες, με το γεωγραφικό καταμερισμό των παραγγελιών να είναι ως εξής: 55,5% στην Αθήνα, 31,9% στην Ηπειρωτική Ελλάδα και 12,6% στα νησιά και τις δυσπρόσιτες περιοχές

-      η υπηρεσία του Έξυπνου Καλαθιού αξιολογείται με το υψηλό σκορ NPS 74 (Net Promoter Score), το δείκτη που μετράει το βαθμό εμπιστοσύνης των καταναλωτών και αξιολογεί την εμπειρία των πελατών που χρησιμοποιούν την υπηρεσία και θα την πρότειναν σε άλλους δυνητικούς πελάτες

-      οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων είναι οι κρέμες προσώπου, τα αρώματα, τα συμπληρώματα διατροφής, οι βιταμίνες, τα παιχνίδια LEGO, τα αντιηλιακά, οι βρεφικές τροφές και τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου.

Το «Έξυπνο Καλάθι» του Skroutz προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας ενός ενιαίου καλαθιού αγορών από πολλαπλά καταστήματα, αυτοματοποίηση στη διεκπεραίωση των παραγγελιών, όπως επίσης και τη διαχείριση των επιστροφών αποκλειστικά μέσω του Skroutz, το οποίο επίσης παρέχει υποστήριξη και μετά την πώληση. Σε μηνιαία βάση, περισσότεροι από 10.000 καταναλωτές εμπιστεύονται την υπηρεσία για τις ηλεκτρονικές τους αγορές, ενώ ο αριθμός των συνεργαζόμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων φθάνει τα 340.

SKROUTZ.GR,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home