Το gaming αποτελεί τον πυλώνα ανάπτυξης για τον κλάδο των προϊόντων πληροφορικής, καθώς όλες οι κατηγορίες που σχετίζονται με αυτό κινήθηκαν με θετικό πρόσημο στη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK για την ελληνική αγορά, οθόνες, φορητοί υπολογιστές, gaming & leisure devices (κυρίως κάρτες δικτύου), σταθεροί υπολογιστές παρουσίασαν από σημαντική έως ραγδαία ανάπτυξη έχοντας ως κοινό παρονομαστή την αύξηση της δημοτικότητας (και κατ’ επέκταση της κατανάλωσης) του gaming.
Από τις υπόλοιπες κατηγορίες ηλεκτρονικών προϊόντων, στο δεύτερο τρίμηνο του 2019 θετική εικόνα παρουσίασαν τα σταθερά τηλέφωνα και τα βασικά wearable προϊόντα, τα ηχεία, τα οποία βοηθήθηκαν από σημαντικές προσφορές. Από την άλλη πλευρά, στις ηλεκτρικές συσκευές θετική εικόνα είχαμε για τα πλυντήρια - στεγνωτήρια, τα πλυντήρια μεγάλης χωρητικότητας (άνω των 9KG) αλλά και τις εντοιχιζόμενες κουζίνες, ενώ στις μικρές οικιακές συσκευές οι ηλεκτρικές σκούπες και οι ξυριστικές μηχανές παρουσίασαν τις καλύτερες επιδόσεις.
Αντίθετη εικόνα, δηλαδή με αρνητικό πρόσημο κινήθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο τα κινητά τηλέφωνα, οι τηλεοράσεις (καθώς δεν είχαμε κάποιο μεγάλο αθλητικό γεγονός που θα βοηθούσε τις πωλήσεις), οι κονσόλες, τα φωτογραφικά προϊόντα, τα tablets, τα πολυμηχανήματα και οι εκτυπωτές.
Σχόλια