Χρησιμοποιώντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία AI, η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG έχει σχεδιαστεί για να ενημερώνει τους χρήστες έξυπνων οικιακών συσκευών της LG για πιθανά προβλήματα πριν ακόμη συμβούν. Μπορεί, αν χρειαστεί, να επισπεύσει τις επισκέψεις τεχνικών και να προσφέρει καθοδήγηση σχετικά με την άριστη λειτουργία των προϊόντων της εταιρείας. Οι χρήστες μπορούν να επωφεληθούν από την υπηρεσία με την εγγραφή και σύνδεση των οικιακών συσκευών τους μέσω της δωρεάν εφαρμογής LG ThinQ (για Android και iOS).
Η πρωτοποριακή AI λύση εξυπηρέτησης πελατών της LG καλύπτει τα πάντα, από την εγκατάσταση έως τη συντήρηση, προσδιορίζοντας εάν η συσκευή του χρήστη έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί σωστά κατά την ενεργοποίηση της εφαρμογής. Οι πελάτες ενημερώνονται με ένα newsletter κατά την ενεργοποίηση και ειδοποιούνται αν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα, με λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επίλυσής του. Η υπηρεσία Proactive Customer Care της LG έχει σχεδιαστεί ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών στο μέγιστο βαθμό, καθώς δίνει λύσεις σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το υποστηριζόμενο LG προϊόν.
Για παράδειγμα, η υπηρεσία Proactive Customer Care παρακολουθεί συνεχώς τη θερμοκρασία του ψυγειοκαταψύκτη και παρέχει συμβουλές για την καλύτερη δυνατή λύση αν διαπιστωθεί διακύμανση της θερμοκρασίας που υπερβαίνει τους 3°C. Η υπηρεσία αναζητά τους λόγους που θα μπορούσαν ενδεχομένως να προκαλέσουν αύξηση της κατανάλωσης ενέργειας και της κατανάλωσης νερού και παρέχει οδηγίες για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και την εξοικονόμηση κόστους. Οι χρήστες λαμβάνουν τακτικά emails που αναφέρουν λεπτομερώς την απόδοση, το ιστορικό ειδοποιήσεων και την τρέχουσα κατάσταση της συσκευής με υπενθυμίσεις για τον κατάλληλο χρόνο για τη συνήθη συντήρηση.
Σχόλια