Ειδικότερα, για την κατηγορία των laptops, το σύνολο της ελληνικής αγοράς παρουσιάζει οριακή αύξηση 2% σε επίπεδο αριθμού τεμαχίων, ενώ σε επίπεδο εσόδων ο ρυθμός ανάπτυξης φθάνει το 4%, καθώς ο καταναλωτής στρέφεται σταδιακά σε πιο ακριβές προτάσεις. Όπως εξήγησαν, η ελληνική αγορά ακολουθεί σε ένα μεγάλο βαθμό τις τάσεις της διεθνούς αγοράς, όπου τα παραδοσιακά laptops χάνουν σταδιακά έδαφος υπέρ των επιμέρους κατηγοριών των gaming και ultraslim (κάτω των 19,9 χιλιοστών) φορητών υπολογιστών (πατήστε στην εικόνα για μεγέθυνση).
Προεκτιμώντας αυτές τις αλλαγές η Lenovo έχει ήδη τρεις διακριτές κατηγορίες φορητών υπολογιστών, που απευθύνονται αντίστοιχα σε διαφορετικά προφίλ καταναλωτών.
- Η σειρά Lenovo Yoga αποτελεί την premium πρόταση της κινεζικής εταιρείας, με προσεγμένο design και υλικά κατασκευής. Στη σειρά Yoga περιλαμβάνονται πλέον το σύνολο των προτάσεων που απαντούν σε αυτές τις ανάγκες, χωρίς το προηγούμενο προαπαιτούμενο της αναδίπλωσης της συσκευής και της περιστροφής της οθόνης.
- Η σειρά Legion περιλαμβάνει όλους τους φορητούς υπολογιστές που απευθύνονται στους gamers
- Τέλος, η σειρά Ideapad είναι η mainstream σειρά της εταιρείας.
Στο ξεκίνημα της νέας σεζόν της ελληνικής αγοράς η Lenovo εισέρχεται με τη νέα back to school καμπάνια, που περιλαμβάνει προσφορές και δώρα για τους καταναλωτές που θα προχωρήσουν στην αγορά κάποιου laptop μέσα στους δύο επόμενους μήνες (Σεπτέμβριος-Οκτώβριος). Σύνθημα της καμπάνιας είναι η έκφραση «minkseneroneis», με την εταιρεία να προσφέρει ως δώρο με κάθε αγορά laptop ένα Lenovo Backpack.
Η προσφορά ισχύει για αγορές στα καταστήματα Γερμανός, Public, Cosmote, MediaMarkt, Πλαίσιο, Κωτσόβολος & e-Lenovo.gr.
Σχόλια