Τρία χρόνια μετά την υλοποίηση της πλατφόρμας eRetail Audit, που έχει πλέον επεκταθεί και εκτός ελληνικών συνόρων, η Convert Group προχώρησε στο λανσάρισμα ακόμα μίας, της eRetail Content, που έχει ως στόχο να διευκολύνει τα brands στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τα «ηλεκτρονικά ράφια».
Μερικές από τις λειτουργικότητες που προσφέρει το eRetail Content στα brands είναι ο εύκολος διαμοιρασμός και η παρακολούθηση του περιεχομένου τους στα ηλεκτρονικά καταστήματα (με notifications κάθε φορά που το περιεχόμενο ανανεώνεται), η αναλυτική παρακολούθηση των τιμών, εκπτώσεων καθώς και διαθεσιμότητας των προϊόντων τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα και η λεπτομερής παρακολούθηση των digital marketing ενεργειών τους, όπως και των ανταγωνιστών τους, σε Google Ads, Newsletters, on-site Display banners, Social Media και Διαγωνισμούς.
Όπως σημειώνεται στην επίσημη ανακοίνωση το eRetail Content “παντρεύει τα δύο πιο δυνατά business units της εταιρείας, το eMarket Intelligence και το eConsulting σε μία εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα”.
Η πρώτη εταιρεία που εμπιστεύεται και στηρίζει σημαντικά το eRetail Content είναι η πολυεθνική Procter & Gamble μια από τις κορυφαίες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών στον κόσμο.
Σχόλια