Τρόπους με τους οποίους θα μειώσει το φαινόμενο μοιράσματος των κωδικών μεταξύ των χρηστών αναζητά το Netflix, σύμφωνα με δηλώσεις του Greg Peters, Chief Product Officer της εταιρείας.
To φαινόμενο των χρηστών να μοιράζονται τους κωδικούς μεταξύ τους και κατ’ επέκταση να μοιράζονται το κόστος της συνδρομής σε μία streaming πλατφόρμα δεν περιορίζεται στο Netflix. Ένα μήνα πριν το Spotify είχε επίσης ανακοινώσει ότι αναζητά τρόπους για να εντοπίσει τέτοιου είδους παραβάτες που μοιράζονται το κόστος μίας οικογενειακής συνδρομής, χωρίς να είναι βέβαια μέλη της ίδιας οικογένειας.
Μια αντίστοιχη τακτική θα ακολουθήσει και το Netflix, σύμφωνα με τον κ. Peters. Άλλωστε το μοίρασμα της υπηρεσίας είναι κάτι που απαγορεύεται ρητά και στους όρους χρήσης της υπηρεσίας. «Η υπηρεσία του Netflix και κάθε είδους περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο μέσω της υπηρεσίας προορίζεται αποκλειστικά για προσωπική και όχι εμπορική χρήση και δεν μπορεί να μοιραστεί με άτομα εκτός του νοικοκυριού» αναφέρεται μεταξύ άλλων στους όρους χρήσης.
Σύμφωνα με τον κ. Peters, το Netflix είναι στη διαδικασία της αναζήτησης φιλικών τρόπων διαχείρισης της κατάστασης με στόχο να σταματήσει το φαινόμενο αυτό στη δική του πλατφόρμα. Όπως σημειώνει μια πρόσφατη έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για το CNBC, σχεδόν 10% των Αμερικανών χρηστών του Netflix δεν πληρώνουν για την υπηρεσία. Σε απόλυτους αριθμούς και εφόσον αυτός ο αριθμός των χρηστών πλήρωνε κανονικά τη συνδρομή προκύπτει μία απώλεια εσόδων μεγαλύτερη των 100 εκατομμυρίων το μήνα.
Σχόλια