Σχεδόν 1 στα 2 smartwatches που πωλήθηκαν μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2019 είχε την υπογραφή της Apple, σύμφωνα με την έκθεση της Strategy Analytics για τη συγκεκριμένη αγορά.
Όπως αναδεικνύουν τα στοιχεία της εταιρείας, η αγορά των έξυπνων ρολογιών έκλεισε ένα ακόμα τρίμηνο με σημαντική ανάπτυξη, που άγγιξε το 42%, σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Σε απόλυτους αριθμούς, στο τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου πωλήθηκαν περισσότερα από 14 εκατομμύρια συσκευές, ένας αριθμός που είναι κατά 4 εκατομμύρια μεγαλύτερος σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο της περσινής χρονιάς.
Η Apple, όπως αναφέραμε και προηγουμένως, ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής του τριμήνου, με ένα μερίδιο αγοράς που έφθασε το 47,9%. Η αμερικανική εταιρεία πούλησε στο τρίτο τρίμηνο 6,8 Apple Watches, παρουσιάζοντας αύξηση άνω του 50% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2018. Αν και η Strategy Analytics δεν δίνει στοιχεία για την αξία της αγοράς είναι δεδομένο (λόγω της μεγαλύτερης μέσης τιμής των προϊόντων της) ότι το μερίδιο αγοράς της Apple ως προς το συγκεκριμένο πεδίο (αξία) θα είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης, με ανεβασμένα επίσης ποσοστά βρίσκεται η Samsung η οποία πλησίασε το 13,5% (σε μερίδιο αγοράς) και τα 2 εκατομμύρια συσκευές σε όγκο πωλήσεων. Στην τρίτη θέση, με μερίδιο αγοράς που μειώνεται σταθερά βρίσκεται η Fitbit (την εξαγόρασε πριν από λίγες ημέρες η Google). Είναι χαρακτηριστικό ότι σε σχέση με πέρυσι η εταιρεία έχει χάσει περίπου 4 ποσοστιαίες μονάδες από το μερίδιο αγοράς της (από το 15% έχει κατέβει στο 11,3%). Η Strategy Analytics αποδίδει την απόδοση της Fitbit στον έντονο ανταγωνισμό από εταιρείες, όπως η Apple, η Samsung, η Garmin, η Huawei και η Xiaomi.
Σχόλια