Σε μια τοποθέτηση, που αδυνατούμε να πιστέψουμε αν λάβουμε υπόψη πόσο ακριβή είναι η επισκευή των συσκευών της, προχώρησε η Apple. Ειδικότερα, απαντώντας σε μία ερώτηση, στο πλαίσιο της έρευνας των αμερικανικών αρχών για τον ανταγωνισμό στην ψηφιακή αγορά, η επίσημη τοποθέτησή της ήταν ότι χάνει περισσότερα χρήματα από όσα κερδίζει για τις συσκευές που περνούν από το επίσημο service της εταιρείας για ζημιές που είναι εκτός εγγύησης.
«Για κάθε έτος από το 2009, το κόστος παροχής υπηρεσιών επισκευής υπερβαίνει τα έσοδα από τις επισκευές» ήταν η επίσημη δήλωση της αμερικανικής εταιρείας, όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC. Στην ίδια τοποθέτηση, η Apple κλήθηκε να σχολιάσει τη διαφορά τιμών του επισήμου service με τα ανεπίσημα κανάλια, σημειώνοντας ότι «οι επισκευές που γίνονται σε αυτά τα σημεία ενδέχεται να γίνονται από μη εξειδικευμένους τεχνικούς και κατά συνέπεια να μην ακολουθούν τις κατάλληλες απαραίτητες διαδικασίες ασφάλειας και επισκευής και είναι πιθανό να οδηγήσουν σε εσφαλμένη λειτουργία, προβλήματα ποιότητας προϊόντων ή συμβάντα ασφαλείας». Σε ερώτηση αν η Apple επεμβαίνει για να εμποδίσει τους καταναλωτές να αναζητήσουν μη εξουσιοδοτημένη επισκευή η εταιρεία απάντησε αρνητικά.
Σχόλια