Συγκεκριμένα, στο χάρη του Beat στην Λατινική Αμερική που περιλαμβάνει πλέον 22 πόλεις συνολικά προστίθενται, εκτός της πρωτεύουσας της Αργεντινής και οι: Durango, Villahermosa, Querétaro, Saltillo, León, Aguascalientes και La Laguna στο Μεξικό, και Bucaramanga και Barranquilla στην Κολομβία.
200% ανάπτυξη το 2019
Το 2019 αποτελεί μια εξαιρετική χρονιά στη διαδρομή του Beat, με την εταιρεία να προχωράει σε λανσάρισμα της υπηρεσίας σε αρκετές νέες αγορές/πόλεις. Σύμφωνα με τον Νίκο Δρανδάκη, διευθύνοντα σύμβουλο του Beat, η χρονιά θα κλείσει με ρυθμό ανάπτυξης 200%, ενώ πρόθεση της εταιρείας είναι να γίνει η κυρίαρχη υπηρεσία ride-hailing της Λατινικής Αμερικής τα επόμενα χρόνια, παρέχοντας την καλύτερη εμπειρία μεταφοράς σε προσιτές τιμές.
Μετά και το τελευταίο λανσάρισμα η εταιρεία έχει παρουσία σε 5 συνολικά χώρες της Λατινικής Αμερικής, με το νέο της στοίχημα να είναι η αγορά της Αργεντινής, όπου το Buenos Aires είναι η πρώτη πόλη που λειτουργεί η υπηρεσία. Οι υπόλοιπες χώρες περιλαμβάνουν τις: Περού, Χιλή, Κολομβία και Μεξικό.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Beat αποτελεί τον κορυφαίο παίκτη της αγοράς στο Περού (εκτός βεβαίως της Ελλάδας), στην Κολομβία και τη Χιλή βρίσκεται στη δεύτερη θέσημ ενώ στο Μεξικό μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα αναρριχήθηκε στην τρίτη θέση της συγκεκριμένης αγοράς. Σήμερα, σχεδόν 500.000 οδηγοί είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή παγκοσμίως, ενώ περισσότεροι από 14 εκατομμύρια επιβάτες απολαμβάνουν την υπηρεσία.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι παρά τη σημαντική διεθνή επέκταση της εταιρείας (αλλά και την εξαγορά από τον όμιλο Daimler Chrysler) τα κεντρικά γραφεία του Beat παραμένουν στην Ελλάδα, όπου εργάζονται οι μισοί από τους 750 εργαζόμενους. Η εταιρεία διατηρεί γραφεία και σε όλες τις αγορές που λειτουργεί, ενώ εγκαινίασε πρόσφατα ένα Tech & Engineering γραφείο στο Άμστερνταμ, που στόχο έχει να προσελκύσει ταλέντο από όλη την Ευρώπη, με έμφαση στους τομείς της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και της Μηχανικής Μάθησης (ML).
Σχόλια