Με μια επίσημη ανακοίνωση «προγραμματικών δηλώσεων» ξεκίνησε η νέα εποχή στην οποία εισέρχονται τα δύο brands Public και Media Markt στην Ελλάδα, μετά τη συμφωνία του προηγούμενου Ιουλίου και την πρόσφατη έγκρισή της από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Η σημερινή ανακοίνωση κάνει γνωστό ότι ξεκίνησε η υλοποίηση της συμφωνίας, χαρακτηρίζοντάς τη ως αλλαγή σελίδας στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, χωρίς όμως να αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες για τις πρώτες ενέργειες του νέου σχήματος, κάτω από την ενιαία ομπρέλα του οποίου θα συνεχίσουν να λειτουργούν και τα δύο brands.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση «η συνεργασία Public και MediaMarkt οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. Ευρώ το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες».
Στα οφέλη της συμφωνίας, όπως αυτά επισημαίνονται από την ανακοίνωση, συμπεριλαμβάνονται η διασφάλιση και περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της Media Markt στην Ελλάδα, όπως επίσης και οι διευρυμένες ευκαιρίες ανάπτυξης για τους συνεργάτες και προμηθευτές. Προς την κατεύθυνση αυτή, η νέα εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία επώνυμων brands στα καταστήματα Media Markt, δίνοντας έμφαση κυρίως σε εταιρείες/κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. «Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands» προσθέτει η ανακοίνωση.
Ως προς τον άλλο σημαντικό κρίκο της αλυσίδας, τον καταναλωτή, η ανακοίνωση αναφέρει ότι η νέα εταιρεία «θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την κοινή, πελατοκεντρική φιλοσοφία των δύο μαρκών, σύμφωνα με την οποία ο καταναλωτής αντιμετωπίζεται πάντα με σεβασμό και όρους απόλυτης διαφάνειας, με ειλικρινή ενημέρωση ως προς τις τιμές και τις πραγματικές εκπτώσεις στις περιόδους εκπτώσεων/προσφορών».
Σχόλια