«Φαινομενικές εκπτώσεις» στο Black Friday δείχνουν τα στοιχεία του Skroutz

«Φαινομενικές εκπτώσεις» στο Black Friday δείχνουν τα στοιχεία του Skroutz

Μόλις το 8,5% των προϊόντων που αποκτήθηκε από καταστήματα της πλατφόρμας του Skroutz κατά τη διάρκεια του Black Friday ήταν σημαντικά φθηνότερο σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, ένα ποσοστό που δημιουργεί την αίσθηση ότι οι πραγματικές ευκαιρίες και εκπτώσεις στο φετινό θεσμό ήταν πολύ λιγότερες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το Skroutz, το 90,3% των προϊόντων που αποκτήθηκε από τα καταστήματα της πλατφόρμας του, αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή (+/-10%), ενώ υπήρχε και ένα ποσοστό 1,2% αγοράστηκε ακριβότερα. Συγκρίνοντας τα στοιχεία αυτά με την προηγούμενη χρονιά, διαπιστώνουμε ότι «οι ευκαιρίες» φέτος για τους καταναλωτές περιορίστηκαν περίπου στο μισό (το 2018 το 15% των προϊόντων αποκτήθηκε φθηνότερα).

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι διαφορές τιμών των προϊόντων προκύπτουν από τη σύγκρισή τους με τις τιμές την εβδομάδα που προηγήθηκε του Black Friday (11-17 Νοεμβρίου, περίοδος που άνηκε στο θεσμό των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Νοεμβρίου).

Όσον αφορά τις εκπτώσεις που εφαρμόστηκαν και αξιοποιήθηκαν από τους χρήστες του Skroutz, κάθε κατηγορία προϊόντων παρουσίασε διαφοροποιημένη συμπεριφορά. Η μελέτη των στατιστικών της πλατφόρμας αποκαλύπτει ότι οι κατηγορίες προϊόντων Υγείας & Ομορφιάς και Χόμπι - Αθλητισμός είχαν τις σημαντικότερες εκπτώσεις και έτσι κατατάσσονται στην κορυφή της λίστας των προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα σε σχέση με την κανονική τους τιμή.

Αντίθετα, στην Τεχνολογία και τα είδη Σπιτιού – Κήπου, υπήρξαν οι μικρότερες εκπτώσεις επί της αρχικής τιμής των προϊόντων, άρα δεν υπήρξε σημαντικό όφελος αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χρήστες του Skroutz αγόρασαν πάνω από 40.000 κινητά τηλέφωνα από τα οποία μόλις 2,5% πουλήθηκαν με σημαντική έκπτωση, ενώ οι αγορές σε Sneakers και αθλητικά παπούτσια ξεπέρασαν τις 25.000 παραγγελίες, από τα οποία περίπου το 18% πουλήθηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση.

 

26,5 εκατομμύρια ευρώ ο τζίρος από την πλατφόρμα του Skroutz

Τα στατιστικά στοιχεία του Skroutz αναδεικνύουν μια σημαντική αύξηση των παραγγελιών (44,7%) που πραγματοποιήθηκαν μέσα από την πλατφόρμα του (370.000 παραγγελίες), με το συνολικό τζίρο να παρουσιάζει αύξηση 56,9% και να εκτιμάται στα επίπεδα των 26,5 εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται σ’ αυτό το νούμερο οι πιθανές αγορές που έγιναν σε φυσικά καταστήματα, μετά από επίσκεψη των καταναλωτών στο Skroutz για σύγκριση τιμών.

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση του τζίρου έπαιξε και η διεύρυνση του χρόνου που διήρκεσε το Black Friday, με τις εταιρείες να ξεκινούν τις προσφορές από το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, 22-24 Νοεμβρίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι την Κυριακή 24/11 παρατηρήθηκε αύξηση 37% στη συνηθισμένη κίνηση του Skroutz, με 1,3 εκατομμύρια επισκέψεις. Αντίστοιχα, την Παρασκευή 29/11, ημέρα του Black Friday, οι επισκέψεις ξεπέρασαν τα 1,15 εκατομμύρια, μια αύξηση 65% συγκριτικά με μια κανονική Παρασκευή (15 Νοεμβρίου), με τους επισκέπτες να πραγματοποιούν πάνω από 1,6 εκατομμύρια αναζητήσεις.

Πρωταγωνιστής των αγορών από την πλατφόρμα του Skroutz για την εβδομάδα της Black Friday αναδείχθηκε ο κλάδος της τεχνολογίας, στον οποίο οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 57% και ο τζίρος κατά 74%, φτάνοντας τα 13,9 εκατομμύρια ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο τα κινητά τηλέφωνα δημιούργησαν τζίρο ύψους 5,9 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ τα laptops και οι τηλεοράσεις δημιούργησαν τζίρο ύψους 1,33 και 1,26 εκατομμυρίων ευρώ αντίστοιχα.

To σύνολο του report του Skroutz για το Black Friday μπορείτε να το βρείτε εδώ.

SKROUTZ.GR,BLACK FRIDAY,ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home