Τα πιο απαισιόδοξα σενάρια για τους Έλληνες φίλους των παραγωγών της Disney επιβεβαιώνουν οι τελευταίες πληροφορίες του deasy, καθώς η εταιρεία δεν πρόκειται να λανσάρει τη streaming πλατφόρμα της στη χώρα μας νωρίτερα από το 2021.
Όπως είναι φανερό από το ξεκίνημα της εμπορικής διάθεσης της πλατφόρμας τον προηγούμενο Νοέμβριο η Disney δεν δείχνει διατεθειμένη να κινηθεί επιθετικά. Ειδικότερα, στο αρχικό λανσάρισμα της υπηρεσίας τον προηγούμενο Νοέμβριο συμπεριλαμβάνονταν μόλις τέσσερις χώρες: ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία και η Ολλανδία που λειτούργησε σε ένα βαθμό ως πεδίο δοκιμής της υπηρεσίας στην Ευρώπη. Αντίστοιχα, το δεύτερο κύμα των χωρών έρχεται 5 μήνες αργότερα (από το αρχικό λανσάρισμα) με τη Disney να έχει κάνει γνωστό ότι στις 24 Μαρτίου θα ξεκινήσει η εμπορική διάθεση της υπηρεσίας σε τέσσερις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, την Αγγλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ισπανία και δίπλα σ’ αυτές στην Ιρλανδία, την Αυστρία και την Ελβετία.
Για το επόμενο βήμα και το επόμενο κύμα χωρών η Disney έχει ανακοινώσει για το καλοκαίρι του 2020 το Βέλγιο, τις Σκανδιναβικές χώρες (Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία, Ισλανδία, Γροιλανδία) καθώς και την Πορτογαλία. Η ύπαρξη της τελευταίας (λόγω των ομοιοτήτων σε μέγεθος) πυροδότησε το σενάριο ότι δεν αποκλείεται να δούμε και στη χώρα μας το Disney Plus την ίδια χρονική περίοδο. Όμως, διαφορετικά από αυτό το σενάριο οι δικές μας πληροφορίες επιμένουν (αντίστοιχη αναφορά είχαμε κάνει και τον προηγούμενο Νοέμβριο) ότι η συνδρομητική πλατφόρμα της Disney θα έρθει στην ελληνική αγορά την επόμενη χρονιά, με το Μάρτιο του 2021 να αποτελεί το πιο πιθανό χρονικό σημείο για να ξεκινήσει το λανσάρισμα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς η «καθυστέρηση» αυτή οφείλεται στο μέγεθος της ελληνικής αγοράς, που δεν θεωρείται πρώτης προτεραιότητας, στην ίδια την Disney που δείχνει ότι δεν θέλει να κινηθεί επιθετικά (όπως άλλες πλατφόρμες στο παρελθόν –π.χ. η Amazon που πραγματοποίησε ένα μαζικό λανσάρισμα το Δεκέμβριο του 2016) και πιθανώς και στο χρόνο λήξης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων που έχει παραχωρήσει η εταιρεία στις ελληνικές συνδρομητικές πλατφόρμες.
Άγνωστο είναι επίσης το μοντέλο με το οποίο η Disney θα επιλέξει να προχωρήσει στο λανσάρισμα στην ελληνική αγορά, καθώς κανείς δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να δούμε κάποιου είδους συνεργασία με ένα ελληνικό πάροχο. Άλλωστε, όπως μας έδειξε το παράδειγμα της συνεργασίας της Vodafone με την ΗΒΟ, η τελευταία επέλεξε να μπει στην Ελλάδα μέσω υφιστάμενης πλατφόρμας. Με δεδομένο ότι η τιμή στο πακέτο της Vodafone έχει καθοριστεί στα 9,40 ευρώ, πολύ χαμηλότερη από τα περίπου 15 δολάρια της συνδρομητικής πλατφόρμας ΗΒΟ Max, αντιλαμβανόμαστε ότι πολύ δύσκολα θα δούμε και το HBO Max αυτόνομο στη χώρα μας. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να συμβεί και στην περίπτωση της Disney.
Στο μεταξύ, όπως έκανε γνωστό χθες η Disney, οι συνδρομητές της πλατφόρμας Disney Plus στο τέλος του προηγούμενου Δεκεμβρίου έφθασαν τα 26,5 εκατομμύρια.
Σχόλια