Εντυπωσιακή αύξηση της χρήσης της εφαρμογής κλήσης ταξί Beat στην Ελλάδα μαρτυρούν οι αριθμοί που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία για το 2019, οι οποίοι μαρτυρούν μία μεγάλη άνοδο των διαδρομών, των χρηστών αλλά και των Β2Β υπηρεσιών της.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του 2019 η Beat κατέγραψε ετήσια άνοδο 35% στις διαδρομές που ολοκληρώθηκαν μέσω της πλατφόρμας της, με την αύξηση της ζήτησης να είναι ακόμα μεγαλύτερη και να αγγίζει τα επίπεδα του 40% σε σχέση με το 2018. Όπως σημειώνει η εταιρεία, η Αθήνα βρίσκεται πλέον στις 5 κορυφαίες θέσεις σε αριθμό διαδρομών μεταξύ των 100 και άνω ευρωπαϊκών πόλεων στις οποίες δραστηριοποιείται το Free Now group, στο οποίο ανήκει η εταιρεία. Επιπλέον, ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης συμβαδίζει με αυτόν της υπόλοιπης Ευρώπης και είναι σήμερα λιγότερο από 4 λεπτά της ώρας.
Το 2019 εγγράφηκαν στην υπηρεσία 700.000 επιβάτες, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με το συνολικό αριθμό των εγγεγραμμένων επιβατών να ξεπερνά τα 1.6 εκατομμύρια στο κλείσιμο του έτους.
Αύξηση σημειώθηκε και στο κομμάτι του συνεργαζόμενου στόλου, ο οποίος μεγάλωσε κατά 10%. Στα ίδια επίπεδα κινήθηκε και η αύξηση των διαδρομών των συνεργαζόμενων οδηγών μέσω του Beat, με την εταιρεία να επισημαίνει ότι στη διάρκεια της χρονιάς αυξήθηκαν και τα προνόμια των οδηγών, μέσα από προγράμματα bonus, ανταποδοτικά προγράμματα, δωρεάν καύσιμα και άλλα δώρα. Οι κύριοι λόγοι που οι οδηγοί επιλέγουν την συνεργασία τους με το Beat είναι τα αυξημένα έσοδα και η ασφάλεια που τους προσφέρει, με το 73% των οδηγών δηλώνει πολύ έως και πάρα πολύ ικανοποιημένο από τη συνεργασία τους με την εφαρμογή.
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί των Αθηναίων για την χρονιά που πέρασε είναι το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο Σταθμός ΚΤΕΛ Κηφισού, οι σταθμοί μετρό, η Πλατεία Συντάγματος, καθώς και το Λιμάνι του Πειραιά. Οι χρήστες της εφαρμογής χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό την υπηρεσία όταν ταξιδεύουν, για να μεταβούν στον πλησιέστερο σταθμό μετρό αλλά και για τη βραδινή τους έξοδο. Σε σχέση με τη χρήση μεταφορικών μέσων, φαίνεται ότι οι χρήστες του Beat χρησιμοποιούν πολύ και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και συνδυάζουν διάφορα μέσα για τη μετακίνησή τους.
Σε σχέση με τους τρόπους πληρωμής, ένας στους τρεις επιβάτες του Beat στην Ελλάδα πληρώνει πλέον το ταξί του ηλεκτρονικά, μέσω του app.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι μέσα στο 2019 η Beat ξεκίνησε τη λειτουργία της και στην Θεσσαλονίκη, με τοπικό γραφείο και Κέντρο Εξυπηρέτησης Οδηγών, στο οποίο έχουν δημιουργηθεί ήδη 4 νέες θέσεις εργασίας.
Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
Κατά το 2019 η Beat επένδυσε στην αναβάθμιση της B2B πλατφόρμας για τον ξενοδοχειακό κλάδο, και κατέγραψε ανάπτυξη 100% έχοντας σήμερα συνεργασία με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία στην Αθήνα, από μεγάλες μονάδες 5 αστέρων όπως τα Divani Caravel, Μεγάλη Βρετανία, Grand Hyatt έως πιο νέα, boutique ξενοδοχεία, όπως τα Ergon House και Cocomat.
Η τοπική ομάδα, υπεύθυνη για την εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας στην ελληνική αγορά, τριπλασιάστηκε μέσα στο 2019 και απαρτίζεται σήμερα από 48 εργαζομένους. Παράλληλα, η Beat έχει συνολικά 800 εργαζομένους σε όλες τις χώρες που λειτουργεί, με περίπου τους μισούς να βρίσκονται στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στην Αθήνα, ενώ προσφέρει διαρκώς νέες θέσεις εργασίας.
Σχόλια