Οι λύσεις ψυχαγωγίας είναι το «καταφύγιο» των πολιτών κατά τη διάρκεια της ισχύος των μέτρων περιορισμού μετακινήσεων, όπως αναδεικνύουν και τα στοιχεία της τηλεθέασης της πλατφόρμας Vodafone TV.
Ειδικότερα, στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου η τηλεθέαση μέσω της πλατφόρμας αυξήθηκε κατά 80% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο, ενώ οι ώρες τηλεθέασης του on demand περιεχομένου που προσφέρει ξεπέρασαν τις 540.000. Από τον κατάλογο αυτό, η παρακολούθηση ταινιών αυξήθηκε κατά 250%, ενώ των σειρών κατά 40%.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Vodafone οι πέντε πιο δημοφιλείς ταινίες για το διάστημα αυτό ήταν:
Confirmation
Frozen 2
Hello Ladies
Hotel Transylvania 2
The Mummy
Αντίστοιχα, οι πέντε πιο δημοφιλείς σειρές ήταν:
Game of Thrones
The Wire
Mildred Pierce
The plot against America
The Passion
Επτά από τους δέκα παραπάνω τίτλους είναι της HBO, στοιχείο που μάλλον μαρτυράει ότι η πρόσφατη συνεργασία της Vodafone με την αμερικανική εταιρεία αποδίδει ήδη τους καρπούς της.
To δωρεάν περιεχόμενο της Vodafone TV ξεπερνάει τις 10.000 ώρες. Για το μήνα Απρίλιο έχει προγραμματιστεί το λανσάρισμα νέων κύκλων σειρών αλλά και νέες σειρές, όπως Run, Killing Eye, Insecure, ενώ ο κατάλογος των ταινιών θα περιλαμβάνει περισσότερους από 90 δωρεάν τίτλους. Μεταξύ αυτών 30 γνωστές ταινίες της Disney, αλλά και μία πρεμιέρα, το Bud Education, παραγωγής HBO.
Σχόλια