Αύξηση 171% στην εβδομαδιαία δαπάνη σε ηλεκτρονικά καταστήματα

Αύξηση 171% στην εβδομαδιαία δαπάνη σε ηλεκτρονικά καταστήματα

Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση της εβδομαδιαίας δαπάνης των Ελλήνων χρηστών σε ηλεκτρονικά καταστήματα κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, σύμφωνα με νέα ευρήματα που προέρχονται από το Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου της χώρας μας (GR.EC.A).

Ειδικότερα, όπως δείχνουν τα στοιχεία, η αύξηση στη δαπάνη ανά εβδομάδα έφθασε έως και το 171%  τον Απρίλιο, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας.

Όπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, η αξιολόγηση της μεταβολής της online δαπάνης από τις πρώτες 9 εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), φανερώνει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες των περιοριστικών μέτρων. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το Μάιο ανοίγει σταδιακά και το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων αναμένεται με ενδιαφέρον η αξιολόγηση και αν θα διατηρηθεί η τάση των προηγούμενων μηνών.

Η αξιολόγηση διεξάγεται σε μηνιαία βάση από τον GR.EC.A, με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice και Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home