Νέο «πρόσωπο» στην Ελλάδα αποκτά η κατασκευάστρια εταιρεία smartphones, OnePlus, επιβεβαιώνοντας το σημερινό δημοσίευμα του Insomnia.gr, το οποίο ανέφερε ότι τη διανομή αναλαμβάνει η εταιρεία TCCM.
Ειδικότερα και σύμφωνα και με τις δικές μας πληροφορίες η διανομή των smartphones της OnePlus από την TCCM θα ξεκινήσει στα τέλη του Ιουλίου, με το OnePlus Nord, ένα μοντέλο που αναμένεται να παρουσιάσει η κινεζική εταιρεία στα μέσα του ίδιου μήνα. Από εκεί και έπειτα η TCCM αναμένεται να εμπλουτίσει σταδιακά τη γκάμα των προϊόντων που θα διανέμει στην Ελλάδα, περιλαμβάνοντας και περιφερειακά, όπως θήκες, φορτιστές και ακουστικά.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται προσπάθεια επίσημης διανομής των OnePlus smartphones στην Ελλάδα. Αντίστοιχη κίνηση, από άλλη όμως εταιρεία διανομής, είχε γίνει πριν από περίπου ένα χρόνο, όμως η τελική τιμή διάθεσης της συσκευής (OnePlus 7 Pro) ήταν μεγαλύτερη κατά τουλάχιστον 150 ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη τιμή του ηλεκτρονικού καταστήματος της κινεζικής εταιρείας. Στη νέα προσπάθεια, αυτή τη φορά από την TCCM, η τιμή διάθεσης αναμένεται να είναι πολύ πιο κοντά με εκείνη του ηλεκτρονικού καταστήματος (πιθανή μια διαφορά κοντά στο 5% λόγω του αυξημένου φόρου στην Ελλάδα), προκειμένου τα smartphones να είναι πιο ανταγωνιστικά στην ελληνική αγορά.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις από το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα είναι το κατ’ εξοχήν μοντέλο πωλήσεων στο οποίο στηρίχθηκε η ανάπτυξη της OnePlus. Ένα μοντέλο που έδωσε στην κινεζική εταιρεία και μια σκληρή κοινότητα φανατικών χρηστών των συσκευών της. Ωστόσο, το τελευταίο διάστημα η εταιρεία επιλέγει να κινηθεί σε συγκεκριμένες αγορές και μέσω των εγχώριων παικτών (αλυσίδων και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας), με στόχο να μεγαλώσει την παρουσία της, σε σημεία πώλησης και τελικά μερίδια αγοράς. Μάλιστα, η λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος της OnePlus θεωρείται από κάποιους ανθρώπους της αγοράς ότι βοηθάει και τους εγχώριους παίκτες, αφού πρακτικά δημιουργεί μια ενιαία τιμή διάθεσης των μοντέλων, χωρίς τις διακυμάνσεις που συναντάμε σε άλλους κατασκευαστές. Είναι δηλαδή πολύ συχνό το φαινόμενο και στη χώρα μας ένα smartphone να έχει επίσημα μία τιμή Α σε ένα φυσικό κατάστημα και μια πολύ μικρότερη σε ένα «σκρουτζομάγαζο». Τέτοια φαινόμενα δεν συνηθίζονται για μοντέλα της OnePlus.
Η OnePlus αποτελεί το τρίτο νέο όνομα της ελληνικής αγοράς, μετά την Realme στις αρχές του 2020 και την TCL στα τέλη του 2019. Timing που δεν θα πρέπει να θεωρείται τυχαίο, αφού όλοι αυτοί οι κατασκευαστές έχουν μια ευκαιρία να κερδίσουν πιο γρήγορα μερίδιο αγοράς, λόγω των απωλειών της Huawei.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστά τα ονόματα των ελληνικών αλυσίδων που θα διαθέσουν τα τηλέφωνα της OnePlus στη χώρα μας.
Σχόλια