Η Apple την περασμένη εβδομάδα ανακοίνωσε την νέα συνδρομητική υπηρεσία που είναι διαθέσιμη σε όλους τους εκδότες εφαρμογών περιεχομένου μέσω του App Store. Αυτό συμπεριλαμβάνει περιοδικά, εφημερίδες, video, εικόνα ή οτιδήποτε σχετικό. Ουσιαστικά είναι η ίδια καινότομα Ψηφιακή Συνδρομητική Υπηρεσία που έχει συμπεριλάβει για την εφημερίδα “The Daily” της News Corp.
Οι συνδρομές που αγοράζονται μέσω του App Store θα συνεχίσουν να αγοράζονται με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούσε μέχρι σήμερα. Η διαφορά είναι ότι οι εκδότες μπορούν και ορίζουν την τιμή και την διάρκεια της συνδρομής (εβδομαδιαία, μηνιαία, δημινιαία κοκ). Με διαδικασία, μόλις ενός κλικ, οι πελάτες -συνδρομητές επιλέγουν την διάρκεια που επιθυμούν και τότε χρεώνονται αυτόματα βάσει αυτού. Οι συνδρομητές μπορούν να διαχειρίζονται μέσα από την σελίδα τους το σύνολο των συνδρομών τους, και παράλληλα να ακυρώσουν ή να τροποποιήσουν οποιαδήποτε στιγμή θέλουν κάποια από αυτές.
Όσον αφορά την ίδια την Apple, δεν αλλάζει κάτι ως προς το ποσοστό που λαμβάνει σαν προμήθεια. Το ποσοστό αυτό έχει διαμορφωθεί στο 30%. Μάλιστα, όπως αναφέρει ο Steve Jobs “Η φιλοσοφία μας είναι απλή. Όταν η Apple φέρνει έναν συνδρομητή στην εφαρμογή, κερδίζει το 30%. Όταν ο εκδότης φέρει έναν συνδρομητή στην εφαρμογή, τότε κρατάει το σύνολο της συνδρομής. Το μόνο που απαιτείται είναι ο εκδότης να προσφέρει αυτό που δίνει μέσω από το website του, αντίστοιχα και μέσω της εφαρμογής της Apple. Πιστεύουμε ότι με αυτό το καινοτόμο σύστημα συνδρομών προσφέρουμε στους εκδότες, μια νέα ευκαιρία να μεγαλώσουν την ψηφιακή τους πρόσβαση στο περιεχόμενο τους μέσω του iPad, του iPod touch και του iPhone, ευχαριστόντας υφιστάμενους και νέους συνδρομητές.”
Συνοψίζοντας, παρατηρούμε ότι η Apple έχει δημιουργήσει ένα App Store το οποίο προσφέρει σήμερα παραπάνω από 350.000 εφαρμογές σε πελάτες σε 90 χώρες. Άρα ουσιαστικά οι κάτοχοι σχεδόν 160 εκατομμυρίων συσκευών iOS ανά τον κόσμο μπορούν να επιλέξουν μέσα από μια μεγάλη κατηγορία εφαρμογών. Άρα, δεν απαγορεύει σε κανέναν εκδότη περιεχομένου να χρησιμοποιεί άλλους τρόπους προώθησης των συνδρομητικών εφαρμογών, λ.χ. το website του ή άλλα sites. Απλά απλά με τον τρόπο της έχει καταστήσει σχεδόν μονόδρομο την δική της υπηρεσία.
Σχόλια