Τσουχτερό ήταν το πρόστιμο που επιφύλασσε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή στο ηλεκτρονικό κατάστημα mobilepoint.gr, το οποίο καλείται να πληρώσει το ποσό για των 250.000 ευρώ για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.
Το νέο πρόστιμο έρχεται σε συνέχεια των αντίστοιχων προστίμων που έχουν δεχθεί δέκα συνολικά eshops εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας από την προηγούμενη Άνοιξη, μετά από διερεύνηση καταγγελιών των καταναλωτών. Συνολικά (μαζί με το σημερινό) η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλλει πρόστιμα ύψους άνω των 1,4 εκατομμυρίων ευρώ.
Σε ότι αφορά το mobilepoint.gr οι παραβάσεις αφορούσαν σε:
-Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
-Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
-Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
-Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
-Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.
Οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, καλούνται -από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών- να υποβάλουν την καταγγελία τους στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1520@efpolis.gr, προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης.
Σχόλια