Σύμφωνα με το Facebook οι νέες λειτουργίες που θα περιλαμβάνονται στο iOS 14 της Apple θα πλήξουν σε κάποιο βαθμό (αλλά δεν ξέρουμε ακριβώς) τα διαφημιστικά του έσοδα.
Κάτσε να το εξηγήσουμε αυτό γιατί είναι και λίγο μπερδεμένο. Στη νέα έκδοση του λειτουργικού της συστήματος για iPhone και iPad, δηλαδή στο iOS 14 η Apple θα συμπεριλάβει μία λειτουργία με την οποία οι εφαρμογές δεν θα μπορούν χωρίς ρητή συναίνεση από τον χρήστη να «βλέπουν» τις online του προτιμήσεις και να του εμφανίζουν σχετικές διαφημίσεις.
Αυτό είναι πολύ καλό, όπως καταλαβαίνεις, από την πλευρά του χρήστη ο οποίος κοιτάζει για παράδειγμα για καρέκλες και μετά και μέχρι τον αιώνα τον άπαντα ίσως βομβαρδίζεται διαρκώς με διαφημίσεις για καρέκλες λες και αποτελούν βασικό στοιχείο της καθημερινής του διατροφής.
Ελα όμως που δεν είναι καθόλου καλό για τις πλατφόρμες που σερβίρουν διαφήμιση με βάση τη διαδικτυακή συμπεριφορά του χρήστη. Μία από αυτές τις πλατφόρμες είναι το Facebook Audience Network το οποίο χρησιμοποιούν διάφοροι διαφημιστές. Το ίδιο το Facebook λέει πως ένα δισ. άνθρωποι σε όλο τον κόσμο βλέπουν τουλάχιστον μία διαφήμιση τον μήνα από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
Το Facebook υποστηρίζει πως η λειτουργία που θα ενσωματώσει η Apple στο iOS 14 θα ρίξει τα έσοδα από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα κατά 50%. Προσθέτει πως συνεργάζεται με διαφημιστές προκειμένου να βρει μια λύση στο θέμα, ενώ, όπως θα περίμενες ίσως, η Apple δεν δείχνει διατεθειμένη να ξεκινήσει συζήτηση και εκτός συγκλονιστικότατου απροόπτου δεν θα λάβει υπόψιν τις ανησυχίες του Facebook.
Σχόλια