Με την ένταξη 15 επιπλέον δήμων στο πρόγραμμα myKEPlive, διευρύνεται η υπηρεσία εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ χωρίς φυσική παρουσία, αλλά με την πραγματοποίηση βιντεοκλήσης. Συγκεκριμένα, οι νέοι δήμοι που εντάσσονται στις υπηρεσίες είναι οι: Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Ιωαννιτών, Πατρέων, Πεντέλης, Βέροιας, Χαλανδρίου, Χαϊδαρίου, Αγίου Δημητρίου, Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη, Σπάτων-Αρτέμιδος, Καρπενησίου, Πέλλας, Αγράφων και Ικαρίας.
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού του δικτύου των ΚΕΠ, το myKEPlive αποτελεί ένα ακόμη μέτρο του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τη διευκόλυνση του πολίτη στις συναλλαγές του με το Δημόσιο. Εκπαιδευμένοι υπάλληλοι των ΚΕΠ εξυπηρετούν τον πολίτη με προγραμματισμένη βιντεοκλήση, ενώ το έντυπο που εκδίδεται αποστέλλεται είτε ηλεκτρονικά, είτε με συστημένη επιστολή.
Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από 60 Δήμους και 75 ΚΕΠ, διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι εφικτό να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία. Συνολικά έως την 30-09-2020, δηλαδή σε περίπου δύο μήνες λειτουργίας, έχουν διεκπεραιωθεί 830 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών.
Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας. Κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Σχόλια