Τα μερίδια αγοράς της στην ελληνική αγορά αυξάνει συνεχώς η Dell, η οποία πλέον διαθέτει διψήφιο ποσοστό στα προϊόντα πληροφορικής που δραστηριοποιείται. Η Dell, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, ισχυροποίησε σημαντικά την θέση της στα PC (φορητά & επιτραπέζια) αγγίζοντας τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, επιδόσεις ιδιαίτερα σημαντικές αν αναλογιστούμε ότι η παρουσία της στα καταναλωτικά προϊόντα ξεκίνησε πρακτικά το 2008. Όπως αναφέρθηκε στη σχετική συνέντευξη Τύπου, τέσσερα ήταν βασικότερα συστατικά στοιχεία αυτής της εντυπωσιακής πορείας:
- Οι δυνατότητες προσωποποίησης των προϊόντων της, ώστε να απευθύνονται στις αισθητικές και τεχνικές ανάγκες των καταναλωτών
- Η σιγουριά που εμπνέει το όνομα της εταιρείας μετά την πώληση, όπου σύμφωνα με έρευνα της ίδιας της Dell, το συνολικό ποσοστό ικανοποίησης από τις υπηρεσίες Dell στην Ελλάδα αγγίζει το 97%
- Η καινοτομία, όπου προϊόντα όπως το Adamo XPS, το Streak – mini 5, το Inspiron Duo αλλά και το όνομα της Alienware (brand που έχει εξαγοραστεί από τη Dell και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ονόματα στο χώρο του gaming) έχουν αφήσει το στίγμα τους στην αγορά
- Η εμπειρία με κάποιο από τα προϊόντα της Dell, καθώς 600.000 Έλληνες εργαζόμενοι έχουν ήδη την εμπειρία υψηλής ποιότητας των προϊόντων Dell και του after sales service της
Σ’ αυτήν την πορεία, η Dell θέλει να δώσει και συνέχεια, αυξάνοντας τόσο το προσωπικό που απασχολεί στη χώρα μας αλλά ταυτόχρονα αγγίζοντας (μέσα στο 2011) και άλλες κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες δεν είχε παρουσία στην ελληνική αγορά μέχρι τώρα. Ειδικότερα, εκτός από τις γνωστές σειρές προϊόντων σε (notebooks και PCs) Inspiron, XPS, Alienware και Vostro, μέσα στο 2011 θα δούμε το Streak – mini 5 (smartphone με οθόνη 5 ιντσών, το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων), το Streak 7, το πρώτο tablet PC της εταιρείας με οθόνη 7 ιντσών, και το Inspiron Duo, ένα καινοτομικό netbook που μπορεί να μετατραπεί και σε tablet και βέβαια αρκετά ακόμα προϊόντα που θα ακολουθήσουν στη διάρκεια της χρονιάς.
Ταυτόχρονα, από τα τέλη Απριλίου, η εταιρεία θα ξεκινήσει το λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας (SWITCH), που θα επιτρέπει τη δυνατότητα αλλαγής καλλυμάτων στα notebooks της σειράς Inspiron, προσφέροντας τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέξει μέσα από μία πλούσια γκάμα διαθέσιμων σχεδίων αλλά και ακόμα να δημιουργήσει το δικό του σχέδιο.
Επιπλέον, η Dell θα εισάγει και την υπηρεσία Dell Stage, μέσω της οποίας θα επιτρέπεται καλύτερη διαχείριση των μουσικών και φωτογραφικών αρχείων του χρήστη σε όλες τις Android και Windows (Dell) συσκευές του.
Σχόλια