Το IAB Hellas στα πλαίσια της καθιερωμένης ετήσιας έρευνας που διεξάγει κατέγραψε στα 62 εκατομμύρια ευρώ το ποσό της επένδυσης στο online display advertising στην Ελλάδα για το 2010. Σε μια χρονιά όπου ο κλάδος της επικοινωνίας διέρχεται κρίση, ο κλάδος της ψηφιακής διαφήμισης συνεχίζει να βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης αναδεικνύοντας την αποδοχή και την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει τόσο από το κοινό όσο και από τους διαφημιζόμενους.
Πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη εμφανίζεται ο κλάδος των Χρηματοοικονομικών με επενδύσεις 12,7 εκατομμυρίων ευρώ, και ποσοστό 20,5% επί της συνολικής δαπάνης, ακολουθούμενος από τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, με επενδύσεις 10,1 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 16,2%, των Καταναλωτικών Αγαθών με επενδύσεις 8,4 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 13,6% ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν το Retail με επενδύσεις 5,8 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 9,4% και η Ψυχαγωγία με επενδύσεις 5,3 εκατομμυρίων ευρώ και ποσοστό 8,6%.
Να σημειωθεί πως τη φετινή χρονιά, το IAB Hellas, ο κατ’ εξοχήν φορέας της ψηφιακής διαφήμισης στην Ελλάδα που πραγματοποιεί τη σχετική έρευνα από το 2002, ακολουθώντας τα κοινώς αποδεκτά πανευρωπαϊκά πρότυπα των ευρωπαϊκών IAB, συνέλεξε στοιχεία αποκλειστικά και μόνο από online publishers, media sales houses και ad networks της ελληνικής αγοράς, σε τιμές τιμοκαταλόγου.
Σχόλια