Τη μαζική στροφή προς τις online αγορές (λόγω και της απουσίας άλλης εναλλακτικής) των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη διάρκεια του εκπτωτικού θεσμού Black Friday έρχονται να επιβεβαιώσουν και τα στοιχεία από τις δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες σύγκρισης τιμών της χώρας μας, το Skroutz.gr και το Best Price.
Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε το Skroutz.gr “o τζίρος που παράχθηκε από τα 6.600 συνεργαζόμενα καταστήματα με το Skroutz καθ’ όλη την εβδομάδα του Black Friday υπολογίζεται ότι διαμορφώθηκε σε 41,27 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 73% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019». Μόνο για τη φετινή ημέρα της Black Friday (Παρασκευή 27 Νοεμβρίου) ο τζίρος μέσα από την πλατφόρμα του Skroutz.gr σημείωσε αύξηση 44% συγκριτικά με την Black Friday του 2019. Αντίστοιχα, αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των πωλήσεων, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 150% την εβδομάδα της Black Friday σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2019.
Αντίστοιχα, από την πλατφόρμα του Best Price, την εκπτωτική περίοδο της Black Friday, δηλαδή από 20 έως 29 Νοεμβρίου, καταγράφηκαν 75% περισσότερες επισκέψεις στο BestPrice.gr σε σχέση με το προηγούμενο δεκαήμερο, ενώ σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ακριβώς πριν το 2ο lockdown, η αύξηση φθάνει στο 128%. Η αύξηση αυτή αποτυπώνεται και σε επίπεδο πωλήσεων, καθώς το δεκαήμερο της Black Friday ο τζίρος των καταστημάτων από το Best Price αυξήθηκε κατά 143% σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα. Μάλιστα, συγκριτικά με την περίοδο πριν το lockdown, το ποσοστό της αύξησης φτάνει το 292%. Παράλληλα αυξήθηκε και το μέσο καλάθι κατά 9%. Μόνο την ημέρα της Black Friday σημειώθηκαν 69% περισσότερες επισκέψεις από πέρυσι, ενώ το δεκαήμερο της Black Friday η συνολική αύξηση έφτασε το 82%.
300.000 παραγγελίες από το έξυπνο καλάθι του Skroutz
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Skroutz.gr, μόνο οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν με την υπηρεσία «Έξυπνο Καλάθι» τις προηγούμενες ημέρες άγγιξαν τις 300.000. Από αυτές, το 53% παραδόθηκαν εντός 3 ημερών, ενώ το 43% των παραγγελιών παραδόθηκαν μεταξύ 3 και 7 ημερών, ένας χρόνος ιδιαίτερα ικανοποιητικός αν λάβουμε υπόψη τον αυξημένο όγκο παραδόσεων.
Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες στο Best Price
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Best Price οι κατηγορίες προϊόντων που εμφάνισαν την πιο σημαντική αύξηση το δεκαήμερο του Black Friday (σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα ακριβώς πριν το lockdown) ήταν:
• Τεχνολογία +185%
• Σπίτι & Κήπος +88%
• Μόδα +90%
• Υγεία & Ομορφιά +22%
• Μηχανοκίνηση +13%
• Παιδικά & Βρεφικά +179%
• Ψυχαγωγία +167%
• Σπορ & Χόμπυ +57%
Ενώ οι 10 υποκατηγορίες που σημείωσαν τις περισσότερες online πωλήσεις είναι οι ακόλουθες:
1. Κινητά Τηλέφωνα
2. Τηλεοράσεις
3. Χριστουγεννιάτικα
4. Βιβλία
5. Playmobil & Lego
6. Αθλητικά Παπούτσια
7. Sneakers (Γυναικεία & Ανδρικά)
8. Αθλητικά Ρούχα (Γυναικεία & Ανδρικά )
9. PS4 Games
10. Μποτάκια (Γυναικεία και ανδρικά)
Σχόλια