Ναι, σύμφωνοι, οι εφημερίδες πεθαίνουν, αλλά κοίτα να δεις πώς τα φέρνει η ζωή και κάθε φορά που στις ΗΠΑ κάποιος θέλει να κάνει μία παρέμβαση που θα συζητηθεί σπεύδει να αγοράσει χώρο στις χάρτινες σελίδες. Ακόμα και αν πρόκειται για το Facebook.
Το μεγάλο κοινωνικό δίκτυο δημοσίευσε ολοσέλιδες καταχωρίσεις στους New York Times, την Wall Street Journal και την Washington Post, δηλαδή στις τρεις επιδραστικότερες εφημερίδες των Ηνωμένων Πολιτειών, υποστηρίζοντας ότι οι αλλαγές που θα ενσωματώσει η Apple στο iOS 14 θα βλάψουν τις… μικρές επιχειρήσεις. Στη νέα έκδοση του λειτουργικού συστήματος οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν αν θα επιτρέπουν στους διαφημιστές να διαπιστώνουν τις προτιμήσεις τους μέσω των τεχνικών tracking. Ξέρεις, αυτό που ψάχνεις κάτι στο Internet και μετά από λίγο όλες οι διαφημίσεις αφορούν αυτό το συγκεκριμένο πράγμα που έψαχνες, ασχέτως αν στο μεταξύ το αγόρασες ή όχι (αυτό είναι μια άλλη ιστορία).
Το Facebook, λοιπόν, υποστηρίζει ότι 10 εκατ. μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα διαφημιστικά του εργαλεία κάθε μήνα για να προσελκύσουν νέους πελάτες. Η απόφαση της Apple, λέει το Facebook, θα περιορίσει τις δυνατότητες των επιχειρήσεων να εμφανίζουν προσωποποιημένες διαφημίσεις. Εφόσον συμβεί αυτό, υποστηρίζει το Facebook, η απόδοση της διαφήμισης θα υποχωρεί κατά 60%. Υποστηρίζει επίσης πως σύμφωνα με μελέτη της Deloitte, το 44% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ξεκίνησε τη χρήση εργαλείων προσωποποιημένης διαφήμισης στη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. Ο κορονοϊός αρχίζει να γίνεται αναψυκτικό, πάει με όλα.
Το Facebook λέει επίσης πως οι νέοι κανόνες της Apple πλήττουν τις επιχειρήσεις του δικού του μεγέθους, αλλά υποστηρίζει πως η παρέμβασή του γίνεται για τους μικρούς επιχειρηματίες. Δεν ξέρουμε πόσο πιστευτή μπορεί να γίνεται μια τέτοια επιχειρηματολογία από μια εταιρεία που δεν έχει και τις καλύτερες των επιδόσεων σε θέματα ορθής διαχείρισης προσωπικών δεδομένων.
Αλλά να πάει στις εφημερίδες;
Σχόλια