Στην εποχή του «υπάρχει μια εφαρμογή και για αυτό» υπάρχουν βεβαίως πολλές εφαρμογές που υπόσχονται να βοηθήσουν στην ευεξία, στη διατήρηση της φυσικής κατάστασης και -φυσικά- στην απώλεια βάρους. Ειδικότερα για το τελευταίο μία αρκετά δημοφιλής εφαρμογή είναι το Noom το οποίο είναι πιθανό να το έχεις δει να διαφημίζεται σε social media και ψηφιακές σελίδες κυρίως τώρα που είναι καλοκαίρι και όλοι νοιάζονται για το πώς θα δείχνουν στην παραλία.
Το Noom είναι ένας ακόμα ψηφιακός μονόκερος με την αξία του να έχει ξεπεράσει τα 3,5 δισ. δολάρια και όπως αναφέρει το Reuters ετοιμάζεται να μπει στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με τη συνδρομή της Goldman Sachs.
Η εφαρμογή χρησιμοποιεί στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης και συμπεριφορικής ψυχολογίας, καθώς δημιουργεί το προφίλ του χρήστη μετά από μια σειρά ερωτήσεων, ενώ, αυτό θα έπρεπε να το είχαμε πει ίσως νωρίτερα, η υπηρεσία καθοδήγησης είναι συνδρομητική. Στους υφιστάμενους επενδυτές περιλαμβάνονται μερικά πολύ γνωστά ονόματα όπως ο επενδυτικός βραχίονας της Samsung και η Sequoia Capital.
Σχόλια