Σε μια σημαντική κίνηση, αυτή της προσθήκης streaming παιχνιδιών στην πλατφόρμα του, θα προχωρήσει το Netflix, με σαφή στόχο να ενισχύσει το κύμα των νέων συνδρομητών, καθώς ο ρυθμός ανάπτυξης της πελατειακής βάσης παρουσιάζει σημαντική επιβράδυνση.
Χαρακτηριστικά, το Netflix στο διάστημα Απριλίου-Ιουνίου 2021 πρόσθεσε μόλις 1,54 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο. Στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020 οι νέοι συνδρομητές έφθασαν τα 10 εκατομμύρια, αφού τα περιοριστικά μέτρα που είχαν τεθεί σε εφαρμογή λόγω της πανδημίας κράτησαν τον κόσμο στο σπίτι. Επιστρέφοντας στο φετινό δεύτερο τρίμηνο, βλέπουμε επίσης ότι για τρίτη φορά στα τελευταία δέκα χρόνια το Netflix εμφανίζει αρνητική απόδοση στις ΗΠΑ και τον Καναδά, όπου έχασε περισσότερους από 500.000 συνδρομητές.
Αναμενόμενα λοιπόν το Netflix ψάχνει μια λύση για να ξαναφέρει συνδρομητές μαζικά στην πλατφόρμα. Όπως έκανε γνωστό ο COO και Chief Product Officer της εταιρείας, Greg Peters, το gaming θα προστεθεί στον κατάλογο του περιεχομένου, με την αρχή να γίνεται με τίτλους παιχνιδιών που σχετίζονται με ταινίες και σειρές που ήδη υπάρχουν στην πλατφόρμα. «Γνωρίζουμε ότι οι φίλοι αυτών των ιστοριών θέλουν να εμβαθύνουν, θέλουν να εμπλακούν περισσότερο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Greg Peters.
Τη θέση του επικεφαλής στον τομέα των παιχνιδιών θα αναλάβει η τελευταία μετεγγραφή του Netflix, ο Mike Verdu, στέλεχος με προϋπηρεσία στο Facebook και την Εlectronic Αrts. Οι πρώτοι τίτλοι παιχνιδιών αναμένονται μέσα στο 2022, με τις πληροφορίες να σημειώνουν ότι το Netflix δεν σκέφτεται για την ώρα να χρεώνει κάποιο επιπλέον για την πρόσβαση στον κατάλογο των παιχνιδιών.
Σχόλια