Την ευκαιρία να γνωρίσουν την streaming πλατφόρμα της HBO θα έχουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσα στο 2022, καθώς η αμερικανική εταιρεία πρόσθεσε και την Ελλάδα στις χώρες στις οποίες θα προχωρήσει στο λανσάρισμα της υπηρεσίας μέσα στην επόμενη χρονιά.
Η σημερινή ανακοίνωση της HBO αναφέρει ότι το HBO Max θα λανσαριστεί σε επιπλέον επτά χώρες (Ελλάδα, Εσθονία, Ισλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Ολλανδία, Τουρκία) εκτός από τις 20 ευρωπαϊκές αγορές που έχει ήδη εξαγγείλει από τον προηγούμενο μήνα.
Αν και δεν διευκρινίζεται, το κείμενο της ανακοίνωσης αφήνει να εννοηθεί ότι το λανσάρισμα στις επτά επιπλέον χώρες (άρα και στην Ελλάδα) θα γίνει ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες αγορές στις αρχές της χρονιάς.
Ενδιαφέρον έχει και μια ακόμα πτυχή της ανακοίνωσης, σύμφωνα με την οποία το λανσάρισμα του HBO Max θα περιλαμβάνει και τη δυνατότητα ετήσιας συνδρομής, σύμφωνα με την οποία ο συνδρομητής για τους 12 μήνες συνδρομής θα επιβαρύνεται με το ποσό που αντιστοιχεί υπό κανονικές συνθήκες σε 8 μήνες. Εξίσου ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι από τις χώρες στις οποίες έχει ήδη εξαγγελθεί το λανσάρισμα εξακολουθούν να απουσιάζουν οι μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Αγγλία, η Γαλλία και η Ιταλία. Πάντως, η HBO σημειώνει στην ανακοίνωσή της ότι μέχρι το 2026 η πλατφόρμα θα είναι προσβάσιμη σε 190 χώρες.
Η επικείμενη είσοδος της HBO Max στην ελληνική αγορά σίγουρα προκαλεί «πονοκέφαλο» στην Vodafone και τη δική της συνδρομητική πλατφόρμα Vodafone TV, μέσω της οποίας οι Έλληνες καταναλωτές είχαν πρόσβαση στο περιεχόμενο της HBO. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται η Vodafone να διατηρήσει τη συνεργασία της με την HBO, παράλληλα με τη λειτουργία της πλατφόρμας HBO Max στην ελληνική αγορά. Ακόμα και αν αυτό συμβεί η Vodafone χάνει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που κατείχε μέχρι σήμερα.
Το σίγουρο είναι ότι η είσοδος του HBO Max έρχεται να εντείνει τον ανταγωνισμό στο πεδίο του τηλεοπτικού περιεχομένου, ιδιαίτερα στις ελληνικές συνδρομητικές πλατφόρμες, όπως η Cosmote TV και η Nova, οι οποίες δεν διαθέτουν μεγέθη ανάλογα με τις αμερικανικές εταιρείες, στις υπηρεσίες των οποίων αποκτούν σταδιακά πρόσβαση οι Έλληνες καταναλωτές. Μάλιστα, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι μέσα στην επόμενη χρονιά θα δούμε (λογικά) και την υπηρεσία Disney+ στην ελληνική αγορά.
Σχόλια