Με επιτυχία στέφτηκε η πρώτη επαφή της Adidas με τα NFTs, αφού έχει ήδη συγκεντρώσει έσοδα που υπερβαίνουν τα 23 εκατομμύρια δολάρια. Συγκεκριμένα, η πρώτη απόπειρα της εταιρείας στο Metaverse ήταν η δημιουργία αποκλειστικών προϊόντων για όλους τους κατόχους NFT, όπου θα μπορούν να αποκτήσουν μοναδικά προϊόντα του brand, τα οποία δε διατίθενται σε κάποιο άλλο σημείο πώλησης.
Πιο αναλυτικά, την Παρασκευή η Adidas διέθεσε στην αγορά 30.000 NFTs με την ονομασία “Into The Metaverse” τα οποία είχαν τεράστια απήχηση, αφού εξαφανίστηκαν μέσα σε λίγες ώρες. Όσον αφορά το κόστος, η αρχική τους τιμή άγγιξε τα 0.2 ETH, τα οποία ισοδυναμούν με 783 δολάρια.
Πολλοί θα βιαστούν να πουν ότι τα κέρδη αυτά δεν είναι και τόσο μεγάλα για μια μάρκα τόσο μεγάλου βεληνεκούς. Πρέπει όμως να αναλογιστούμε πως πρόκειται για ένα νέο εγχείρημα σε μια πλατφόρμα που ακόμη δεν έχει εδραιώσει τη ψηφιακή της παρουσία. Μάλιστα, αν συνεχιστούν οι πωλήσεις αυτές είναι πιθανόν η εταιρεία να ξεκινήσει διαφημιστικές καμπάνιες, όπως ακριβώς και με τα sneakers.
Σχόλια