Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για το καθημερινό φύλλο της ιστορικής εφημερίδας Αυγή, σύμφωνα με όσα αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο (υπό παραίτηση, όπως φαίνεται) διευθυντής της, Άγγελος Τσέκερης.
Στη δημοσίευσή του ο Αγγ. Τσέκερης κάνει έναν απολογισμό της θητείας του και σημειώνει πως το τελευταίο διάστημα η εφημερίδα είχε προσελκύσει νέους αναγνώστες.
"Αλλά οι νέοι αναγνώστες δεν πάνε στο περίπτερο. Θέλουν το pdf. Και για να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα της η εφημερίδα βασισμένη στο ηλεκτρονικό χρειάζονταν 5000 συνδρομητές.
Θεωρούσα ότι σε μια δεξαμενή 60.000 μελών του κόμματος θα καταφέρναμε να συγκεντρώσουμε αυτόν τον κόσμο.
Δεν καταφέραμε ούτε να το πλησιάσουμε".
Η αλήθεια είναι πως έχουμε δει ελληνικές εφημερίδες να δοκιμάζουν κάποιο συνδρομητικό μοντέλο χωρίς επιτυχία. Είναι επίσης αλήθεια πως και διεθνώς, τα επιτυχημένα παραδείγματα online συνδρομών είναι, συγκριτικά, μετρημένα.
Σχόλια